Sunku save vadinti bėgike, jei po vienos minutės bėgimo jaučiatės išsekusi. Bėgike netampama per naktį; pasiruošimas ir treniravimasis trunka savaičių savaites, kad bent kryptingai judėtumėte užsibrėžto tikslo link. Jei bėgimas yra vienas iš jūsų tikslų, tada pateiktas 8-savaičių bėgimo planas kaip tik jums. Ši bėgimo programa moterims padės išbėgti 30 minučių.

Sportinių prekių parduotuvė Atletiskas.lt
Planą sudaro trys bėgimo treniruotės per savaitę. Tomis dienomis kai nebėgate pravartu dirbti su savo raumenimis kitokiais būdais, pvz.: užsiiminėti kitomis cardio formomis, jėgos lavinimo sesijomis, crossfit ar trx treniruotėmis, joga, ar tiesiog lankstumo pratimais. Kaip visada, įsiklausykite į savo kūną ir koreguokite tvarkaraštį, kiek reikia, kad atsigautūmėte po treniruočių.

Kiekvieną treniruotę pradėkite penkių minučių apšilimu, taip pat ir užbaikite treniruotę.

SAVAITĖTRENIRUOTĖ
1Pirm: eiti 2 min., bėgti 1 min. (kartoti 7x). Viso = 21 min.
Treč: eiti 2 min., bėgti 2 min. (kartoti 6x). Viso = 24 min.
Penkt: eiti 2 min., bėgti 3 min. (kartoti 5x). Viso = 25 min.
2Pirm: eiti 1 min., bėgti 3 min. (kartoti 7x). Viso = 28 min.
Treč: eiti 1 min., bėgti 4 min. (kartoti 5x). Viso = 25 min.
Penkt: eiti 1 min., bėgti 5 min. (kartoti 5x). Viso = 30 min.
3Pirm: eiti 1 min., bėgti 6 min. (kartoti 4x). Viso = 28 min.
Treč: eiti 1 min., bėgti 7 min. (kartoti 4x). Viso = 32 min.
Penkt: eiti 1 min., bėgti 8 min. (kartoti 4x). Viso = 36 min.
4Pirm: bėgti 8 min., eiti 1 min., bėgti 9 min., eiti 1 min. (2x). Viso = 38 min.
Treč: bėgti 9 min., eiti 1 min., bėgti 9 min., eiti 1 min. (2x). Viso = 40 min.
Penkt: bėgti 9 min., eiti 1 min., bėgti 10 min., eiti 1 min. (2x). Viso = 42 min.
5Pirm: bėgti 10 min., eiti 1 min., bėgti 10 min., eiti 1 min. (2x). Viso = 44 min.
Treč: bėgti 10 min., eiti 1 min., bėgti 12 min. (1x). Viso = 23 min.
Penkt: bėgti 12 min., eiti 1 min., bėgti 15 min. (1x). Viso = 28 min.
6Pirm: bėgti 15 min., eiti 1 min., bėgti 15 min. (1x). Viso = 31 min.
Treč: bėgti 15 min., eiti 1 min., bėgti 18 min. (1x). Viso = 34 min.
Penkt: bėgti 18 min., eiti 1 min., bėgti 20 min. (1x). Viso = 39 min.
7Pirm: bėgti 10 min., eiti 1 min., bėgti 21 min. (1x). Viso = 32 min.
Treč: bėgti 10 min., eiti 1 min., bėgti 23 min. (1x). Viso = 34 min.
Penkt: bėgti 10 min., eiti 1 min., bėgti 25 min. (1x). Viso = 36 min.
8Pirm: bėgti 26 min. (1x). Viso = 26 min.
Treč: bėgti 28 min. (1x). Viso = 28 min.
Penkt: bėgti 30 min. (1x). Viso = 30 min.
[printfriendly]

 

Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Programos įvertinimas

80%
80%
Geras
  • Atletiškas.lt Įvertinimas
    8
  • Lankytojų įvertinimas (Balsavo 3 )
    8.7

Apie autorių

Nuo pat vaikystės sportas man artimas sielai. Dėl savo begalinio noro domėtis viskuo, sukaupiau nemažai teorinių ir praktinių žinių sveikos gyvensenos ir treniravimosi sferose. Iš pradžių buvo asmeninis projektas Stanga.lt, o dabar išaugo į visai "kito kalibro" projektą - Atletiskas.lt. Tikiuosi, kad projektas padės ne tik man asmeniškai tobulėti, bet įkvėps ir kitus!

Palikite atsiliepimą