TRENIRUOTĖ:ATSILENKIMAI IR ĮTŪPSTAI
3 raundai; 3 minutės; 2 minutės poilsio.

15 ATSILENKIMŲ
15 ĮTŪPSTŲ

Ši treniruotė yra intervalų stiliaus, reikalaujanti stengtis kaip įmanoma labiau per tris minutes, leidžiant kūnui pailsėti dvi minutes. Tai gali būti skaitoma kaip gera kardio ar ištvermės treniruotė. Kai negalėsite tinkamai pailsėti per 2 minutes, turėtumėte sumažinti pakartojimų skaičių, jei vis dėlto 15 pakartojimų pasidarys per lengva, didinkite pakartojimų skaičių. Taip pat galite pradėti daryti įtūpstus su svoriu, ar pridėti keletą papildomų raundų treniruotei.

Viena geriausių CrossFito savybių yra ta, kad galima modifikuoti treniruotes. Pakartojimų schemos, svoris ir laikas gali būti keičiami pradedantiesiems atletams. Jūs turite atrasti savo kelią šiame sporto stiliuje. Jūs negalite pirmą kartą ateiti į sporto salę ir pasakyti, kad iškelsite 200 kg svorį (tai būtų geras būdas gauti traumą). CrossFito sportininkai būna įvairių formų ir dydžių, todėl pasiekimai priklauso nuo žmogaus. Todėl pirmą kartą sportuodami, neleiskite kitiems Jus demotyvuoti, kai vieni gali pakelti, o Jūs ne. Vietoj to, sutelkite dėmesį į savo formos gerėjimą kiekvieną sporto dieną.

Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
80%
80%
Geras
  • ATLETIŠKAS.LT ĮVERTINIMAS
    8
  • Lankytojų įvertinimas (Balsavo 1 )
    9.9

Apie autorių

Aktyvi fizinė veikla, domėjimasis fitnesu, kultūrizmu ir jėgos sportu prasidėjo nuo 15 metų. Praėjus 8 metams, sukauptas žinias norėjosi pasidalinti su kitais ir taip jiems padėti pasiekti savo tikslus. Todėl įkūrėme Atletiškas.lt, kur dalinamės savo bei kitų sportininkų žiniomis. Sportuodamas atiduodu visą save, tad tikiuosi, kad su mano pagalba ir žiniomis, Atletiškas.lt puslapio lankytojai taip pat stengsis pakeisti save ir savo gyvenimo būdą. Pokyčiai prasideda čia!

Palikite atsiliepimą