Atsispaudimai lygiagretėse – vienas iš pagrindinių bazinių pratimų skirtų trigalvių žastų raumenų jėgai ir masei vystyti. Šio pratimo metu taip pat apkraunama apatinė krūtinės raumenų dalis bei pečių priekinė dalis.

Atsispaudimų lygiagretėse taisyklingas atlikimas:

  • Tiesiomis rankomis suimkite lygiagrečių rankenas, ištieskite rankas ir laisvai kabėkite. Nešokite ant lygiagrečių – ramiai paimkite už rankenų ir pasikelkite į viršų
  • Kūną išlaikykite tiesioje pozicijoje. Priklausomai nuo jūsų treniruojamo raumens, pasirinkite tinkamą pasvyrimą.
  • Jei treniruojate tricepsus, labiau atsiloškite atgal, leidimosi metu alkūnės laikykite arčiau kūno, o akių žvilgsnį nukreipkite į priekį ir šiek tiek aukščiau, nesikūprinkite.
  • Jei norite akcentuoti  krūtinės raumenis – alkūnės pratimo metu išveskite į šalis, o kūno korpusas turi būti pasviręs į priekį.

Atlikimo bazė:

  • Lenkite rankas per alkūnes, kad kūnas nusileistų tarp lygiagrečių. Jausdami treniruojamus raumenis lėtai leiskitės žemyn.
  • Leidimosi metu įkvėpkite.
  • Apatinėje pratimo atlikimo fazėje pajusite švelnų tempimą pečių srityje, padarykite trumpą pauzę ir spauskitės aukštyn, atitinkamai koncentruodamiesi į trigalvius žasto raumenis ar krūtinės raumenis.
  • Spausdamiesi aukštyn iškvėpkite, viršutiniame taške vėl atlikite trumpą pauzelę ir kartokite sekantį pakartojimą.

Patarimai ir komentarai:

  • Viršutiniame judesio taške ištieskite rankas pilnai, bet nefiksuokite alkūnių per sąnarius.
  • Palinkimas pratimo metu į priekį ir alkūnių išvedimas į šalis – apkrauna labiau krūtinės raumenis.
  • Atsilošimas atgal ir alkūnių laikymas arčiau kūno pratimo metu – suteikiamas didesnis krūvis trigalviams žasto raumenims.
  • Jei jaučiamas skausmas alkūnės ar pečių srityje – geriau šio pratimo neatlikite, verčiau išsiaiškinkite skausmo priežastis
  • Jei  atlikti šį pratimą labai lengva, naudokite papildomą svorį. Užsidėkite diržą ir kablį, užmaukite ant jo  5kg -10 kg svorį.  Analogiškai – jei jaučiate, kad sunku atlikti atsispaudimus lygiagretėse, naudokite specialius treniruoklius.Atsispaudimų lygiagretėse atlikimo aprašymas
Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Pratimo įvertinimas

100%
100%
Labai geras
  • Atletiškas.lt įvertinimas
    10
  • Lankytojų įvertinimas (Balsavo 6 )
    7.9

Apie autorių

Nuo pat vaikystės sportas man artimas sielai. Dėl savo begalinio noro domėtis viskuo, sukaupiau nemažai teorinių ir praktinių žinių sveikos gyvensenos ir treniravimosi sferose. Iš pradžių buvo asmeninis projektas Stanga.lt, o dabar išaugo į visai "kito kalibro" projektą - Atletiskas.lt. Tikiuosi, kad projektas padės ne tik man asmeniškai tobulėti, bet įkvėps ir kitus!

Palikite atsiliepimą