Ši paprasta (bazinė) trx treniruočių programa yra skirta efektyviai treniruoti visus kūno raumenis. Kadangi šioje programoje nėra jokių ypač sudėtingų pratimų – ją gali daryti ir pradedantieji, ir pažengę atletai. Dirbant su TRX diržais lavinamos ne tik pagrindinės raumenų grupės, bet taip pat papildomai ugdomas kūno balansas, mobilumas bei apjungiami vidiniai raumenys, kurie atsakingi už kūno stabilizaciją. Jei sportuojate su svoriais, rekomenduojame retkarčiais atlikti šią bazinę programą. Tai padeda išvengti kūno sustabarėjimo ir tuo pačiu gerina širdies veiklą. Intensyvus darbas su TRX funkciniais diržais prilygsta gerai kardio treniruotei.

Pratimo pavadinimasAtlikimo laikas ir pakartojimaiPratimo atlikimas
TRX Pritūpimai (TRX Squats)30 sek.TRX_Pritupimai
Poilsis30 sek.
TRX Sprinterio startas (TRX Sprinter Start)30 sek. (kiekvienai kojai)TRX_sprinter_s_start
Poilsis30 sek.
TRX Kojų lenkimas galiniams šlaunies raumenims (TRX Hamstring Curl)30 sek.TRX_Hamstring_Curl
Poilsis30 sek.
TRX Trauka nugarai (TRX Row)30 sek.TRX_Back_Row
Poilsis30 sek.
TRX Spaudimas krūtinei (TRX Chest Press)30 sek.TRX_Chest_Press
Poilsis30 sek.
TRX Y formos deltinio raumens trauka (TRX Y Deltoid Fly)30 sek.TRX_Y_Deltoid_Fly
Poilsis30 sek.
TRX Išsirietimai nuo kelių (TRX Kneeling Roll Out)30 sek.TRX_Kneeling_Rollout
Poilsis30 sek.
TRX Lenta (TRX Plank)30 sek.TRX Plank
Poilsis30 sek.
TRX Susirietimai (TRX Crunches)30 sek.TRX Suspended Crunch
Poilsis30 sek.
TRX Nugaros apačios tempimas (TRX Lower Back Stretch)2 kartai po 10 sek.TRX_Low_Back_Stretch
TRX Liemens tempimas pasisukus šonu (TRX Long Torso Stretch)2 kartai po 10 sek.TRX Long Torso Stretch
TRX Tempimas krūtinei (TRX Chest Stretch)2 kartai po 10 sek.TRX_Chest_Stretch
90%
90%
Labai geras
  • ATLETIŠKAS.LT ĮVERTINIMAS
    9
  • Lankytojų įvertinimas (Balsavo 3 )
    6.9
Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Apie autorių

Komentarų: 1

Palikite atsiliepimą