PRATIMO INFORMACIJA:

Tipas: Kondicionavimo
Pagrindiniai raumenys: Krūtinės.
Kiti raumenys: Pečiai, blauzdos.
Įrankiai pratimui: Kūnas
Atlikimo tipas: Junginys.
Pratimo lygis: Pradedantysis.

Burpees (verčiant į Lietuvių kalbą pagal atlikimo pobūdį – atsispaudimas ir šuolis) yra viso kūno treniravimo pratimas, naudojamas jėgos ir aerobikos treniruotėse. Taip pat geras pratimas viso kūno apšilimui.

Kaip daryti burpees:

  1. Startinė pozicija: Atsistokite, rankas laikykite kūno šonuose, kojos pečių plotyje.
  2. Darant mažą pritūpimą, dėkite rankas ant grindų, delnus padėkite priešais savo pėdas.
  3. Palinkite link grindų, ir kojas atmeskite atgal, lyg darytumėte atsispaudimą.
  4. Padarykite atsispaudimą ir gražinkite kojas šalia delnų.
  5. Grįžkite į pritūpimo poziciją ir padarykite vertikalų šuolį.
  6. Kartokite pratimą.

Lengviau suprasti padės aukščiau esantis vaizdo įrašas.

Krūtinės raumenų pratimai

80%
80%
Geras
  • ATLETIŠKAS.LT ĮVERTINIMAS
    8
  • Lankytojų įvertinimas (Balsavo 6 )
    7.8
Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Apie autorių

Komentarų: 1

  1. O gal galima sužinoti kokių pratimų, padėsiančių sumažinti krūtinę? Ar tai tiesiog neįmanoma? Žinau, jog greičiausias mažinimo būdas – svorio netekimas, tačiau to man tikrai nereikia. Jaučiu diskomfortą, nes krūtinė atrodo neproporcingai didelė lyginant su kūno formomis ir nedideliu ūgiu

Palikite atsiliepimą