PRATIMO INFORMACIJA:

Tipas: Kondicionavimo
Pagrindiniai raumenys: Krūtinės.
Kiti raumenys: Pečiai, blauzdos.
Įrankiai pratimui: Kūnas
Atlikimo tipas: Junginys.
Pratimo lygis: Pradedantysis.

Burpees (verčiant į Lietuvių kalbą pagal atlikimo pobūdį – atsispaudimas ir šuolis) yra viso kūno treniravimo pratimas, naudojamas jėgos ir aerobikos treniruotėse. Taip pat geras pratimas viso kūno apšilimui.

Kaip daryti burpees:

  1. Startinė pozicija: Atsistokite, rankas laikykite kūno šonuose, kojos pečių plotyje.
  2. Darant mažą pritūpimą, dėkite rankas ant grindų, delnus padėkite priešais savo pėdas.
  3. Palinkite link grindų, ir kojas atmeskite atgal, lyg darytumėte atsispaudimą.
  4. Padarykite atsispaudimą ir gražinkite kojas šalia delnų.
  5. Grįžkite į pritūpimo poziciją ir padarykite vertikalų šuolį.
  6. Kartokite pratimą.

Lengviau suprasti padės aukščiau esantis vaizdo įrašas.

Krūtinės raumenų pratimai

Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
80%
80%
Geras
  • ATLETIŠKAS.LT ĮVERTINIMAS
    8
  • Lankytojų įvertinimas (Balsavo 4 )
    7.5

Apie autorių

Aktyvi fizinė veikla, domėjimasis fitnesu, kultūrizmu ir jėgos sportu prasidėjo nuo 15 metų. Praėjus 8 metams, sukauptas žinias norėjosi pasidalinti su kitais ir taip jiems padėti pasiekti savo tikslus. Todėl įkūrėme Atletiškas.lt, kur dalinamės savo bei kitų sportininkų žiniomis. Sportuodamas atiduodu visą save, tad tikiuosi, kad su mano pagalba ir žiniomis, Atletiškas.lt puslapio lankytojai taip pat stengsis pakeisti save ir savo gyvenimo būdą. Pokyčiai prasideda čia!

Palikite atsiliepimą

Parsisiųsk NEMOKAMAI maisto papildų gidą!
Įvesk savo el. pašto adresą ir gauk mūsų nemokamą el. knygą apie tai kaip išsirinkti būtent tau tinkančius maisto papildus!
Gerbiame jūsų privatumą. Your information is safe and will never be shared.
Nepraleisk šio šanso. Neturi laiko? Parsisiųsk dabar - paskaityk vėliau.
×
×
WordPress Popup