TRENIRUOTĖ:CINDY
Kuo daugiau raundų per 10 minučių:

5 PRISITRAUKIMAI
10 ATSISPAUDIMŲ
15 PRITUPIMŲ

Ši pradedančiųjų sportininkų treniruotė atliekama 10 minučių. Tuo tarpu visa Cindy treniruotė turi būti atliekama 20 minučių. Kol jūsų kūnas nėra toks ištvermingas atlikti daugeliui Crossfit treniruočių, Jūs galite per daug pervargti ir neįstengti atlikti vienos treniruotės. Trumpiau atliekant treniruotę, Jūs sužinosite, ką jūsų kūnas gali atlikti ir kaip greit Jūs pavargstate sportuojant. Dėl to trumpesnės programos pradžioje yra svarbios pradedantiesiems sportininkams.

Kai Jūs pradedate pavargti, Jūsų forma gali pradėti blogėti, tad nesigėdykite naudoti pakeitimų (jei treniruotė per sunki, net jei ir esate pradedantysis). Modifikuojant šią treniruotę, naudokite pasipriešinimo juostas, kurios tvirtinasi prie skersinio. Jei sunku daryti atsispaudimus, darykite juos ant kelių. Skaičiuokite raundus kuriuos įveikiate per 10 minučių, kad stebėtumėte savo progresą.

Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
90%
90%
Awesome
  • ATLETIŠKAS.LT ĮVERTINIMAS
    9
  • Lankytojų įvertinimas (Balsavo 1 )
    8.8

Apie autorių

Aktyvi fizinė veikla, domėjimasis fitnesu, kultūrizmu ir jėgos sportu prasidėjo nuo 15 metų. Praėjus 8 metams, sukauptas žinias norėjosi pasidalinti su kitais ir taip jiems padėti pasiekti savo tikslus. Todėl įkūrėme Atletiškas.lt, kur dalinamės savo bei kitų sportininkų žiniomis. Sportuodamas atiduodu visą save, tad tikiuosi, kad su mano pagalba ir žiniomis, Atletiškas.lt puslapio lankytojai taip pat stengsis pakeisti save ir savo gyvenimo būdą. Pokyčiai prasideda čia!

Palikite atsiliepimą