TRENIRUOTĖ:LINDA
Treniruotė atliekama laikui.

MIRTIES TRAUKA 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 pakartojimai (Su 1,5x kūno svoriu)
ŠTANGOS SPAUDIMAS 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 pakartojimai (su kūno svoriu)
SVORIO UŽSIMETIMAS 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 pakartojimai (su 0,75 kūno svoriu)

Norite įvertinti savo svorio kėlimo galimybes ? Ši CrossFit treniruotė kaip tik tai ir daro. Ši treniruotė buvo sukurta įvertinti atleto galimybes skirtingose jėgos rungtyse.

Taigi, pirmasis raundas bus 10 mirties traukos pakartojimų, 10 štangos spaudimo pakartojimų ir 10 svorio užsimetimo pakartojimų. Kitas raundas bus 9 mirties traukos, 9 štangos spaudimo ir 9 svorio užsimetimo pakartojimai ir t.t. Treniruotė atliekama laikui, todėl neskirkite daug laiko poilsiui, o viską stenkitės atlikti kuo greičiau. Kuo mažiau ilsėsitės, tuo geresnis laiko rezultatas bus. Tai bus ir ištvermės išbandymas. Sėkmės !

 

Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
100%
100%
Puiki
  • ATLETIŠKAS.LT ĮVERTINIMAS
    10
  • Lankytojų įvertinimas (Balsavo 1 )
    8.7

Apie autorių

Aktyvi fizinė veikla, domėjimasis fitnesu, kultūrizmu ir jėgos sportu prasidėjo nuo 15 metų. Praėjus 8 metams, sukauptas žinias norėjosi pasidalinti su kitais ir taip jiems padėti pasiekti savo tikslus. Todėl įkūrėme Atletiškas.lt, kur dalinamės savo bei kitų sportininkų žiniomis. Sportuodamas atiduodu visą save, tad tikiuosi, kad su mano pagalba ir žiniomis, Atletiškas.lt puslapio lankytojai taip pat stengsis pakeisti save ir savo gyvenimo būdą. Pokyčiai prasideda čia!

Palikite atsiliepimą