Treniruotė: MURPH
Treniruotė atliekama laikui.

  1. 1,5 KM BĖGIMAS TAKELIU
  2. 100 PRISITRAUKIMŲ
  3. 200 ATSISPAUDIMŲ
  4. 300 PRITŪPIMŲ
  5. 1,5 KM BĖGIMAS TAKELIU

Ši treniruotė skirta JAV Jūrų Laivyno Leitenanto Michael’o Murphy atminimui, kuris žuvo 2005 metais Afganistane. Jam ši treniruotė buvo viena mėgstamiausių ir jis ją vadino „Kūno šarvas“.

Sportinių prekių parduotuvė Atletiskas.lt

Dėmesio! Ši treniruotė skirta pažengusiems CrossFit sportininkams. Tačiau, jei esate savimi pasitikintis sportininkas, galite bandyti atlikti šią treniruotę ir Jūs.

Treniruotės pratimai sudėlioti eilės tvarka, todėl pagal šį eiliškumą ir reikėtų atlikti šią treniruotę. Padaryti 200 atsispaudimų ar 100 prisitraukimų, turbūt gali ne kiekvienas ir geriausias atletas. Todėl, 100 prisitraukimų daromi tol, kol atliekamas visas 100, t.y. galite daryti 10 priėjimų, po 10 pakartojimų ir pnš. Su kitais pratimais viskas taip pat. Išsiskaidykite priėjimais. Ši treniruotė atliekama laikui, todėl norėdami atlikti kuo greičiau, privalėsite netausoti savo energijos ir jėgų. Vieną kartą atlikę šią treniruotę, užsirašykite laiką, per kurį ją atlikote. Po mėnesio ar ilgiau, vėl atlikę šią treniruotę, galėsite įvertinti savo fizinės būklės pagerėjimą.

Didžiausios sėkmės Jums.

80%
80%
Geras
  • ATLETIŠKAS.LT ĮVERTINIMAS
    8
  • Lankytojų įvertinimas (Balsavo 1 )
    10
Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Apie autorių

Palikite atsiliepimą