Ši treniruočių programa, su TRX funkcinių diržų sistema, skirta merginoms, siekiančios padailinti savo kūno linijas, ypač sėdmenis bei kojas. Programą galite atlikti nuo 1 iki 2 kartų per savaitę, priklausomai nuo Jūsų fizinio pasirengimo. Būtina paminėti, kad siekiant geriausių rezultatų programą būtina derinti kartu su KARDIO TRENIRUOTĖMIS bei SUBALANSUOTA IR SVEIKA MITYBA!

PavadinimasPratimo atlikimo laikasPratimo atlikimas
TRX Squat Jumps pratimas30-45 sek.TRX Squat Jumps pratimo atlikimo technika
Poilsis15 sek.
TRX Alternating Single Leg Front to Back Lunge pratimas30-45 sek.Pratimo atlikimo technika
Poilsis15 sek.
TRX Jump Lunges pratimas30-45 sek.TRX Jump Lunges pratimo atlikimas
Poilsis15 sek.
TRX Single Leg Lunge with Hop pratimas30-45 sek.TRX Single Leg Lunge with Hop pratimo atlikimas
Poilsis15 sek.
TRX Hamstring Curls + Scissors pratimas30-45 sek.TRX Hastring Curls + Scissors pratimo atlikimas
Poilsis15 sek.
TRX Hamstring Runner pratimas30-45 sek.TRX Hamstring Runner pratimo atlikimas
Poilsis15 sek.
TRX Single Leg Hip Press pratimas30-45 sek.TRX Single Leg Hip Press pratimo atlikimas
Poilsis2-3 min.
Kartokite visą programą dar 2 kartus, kad, iš viso, gautųsi 3 raundai po 7 pratimus.
[printfriendly]
100%
100%
Awesome
  • ATLETIŠKAS.LT ĮVERTINIMAS
    10
  • Lankytojų įvertinimas (Balsavo 2 )
    9.7
Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Apie autorių

Palikite atsiliepimą