PRATIMO INFORMACIJA:

Tipas: Jėgos
Pagrindiniai raumenys: Pečiai.
Kiti raumenys: Kojų keturgalvis, žasto trigalvis.
Įrankiai pratimui: Hanteliai, gyros.
Atlikimo tipas: Junginys.
Pratimo lygis: Vidutinis.

Jei galėtumėte pasirinkti vieną pratimą, kuris degintų riebalus ir darytu Jus atletiškus, tai būtų dumbbell thrusters (Lietuviškai – hantelių išstūmimas ir pritūpimas) pratimas. Šis viso kūno pratimas degins Jūsų kalorijas ir augins jėgą, treniruojant klubus, pečius, rankų ir kojų raumenis.

Kaip atlikti šį pratimą:
  1. Atsistokite pečių plotyje laikant hantelius ant savo pečių.
  2. Darykite pritūpimą, kol Jūsų klubai bus žemiau kelių. Būkite tikri, kad nugara yra tiesi.
  3. Padarius pritūpimą, iškart stumkite hantelius į viršų visiškai ištiesdami rankas.

Kaip atlikti pratimą teisingai, galite pamatyti vaizdo įraše.

Pratimai pečiams

Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
80%
80%
Geras
  • ATLETIŠKAS.LT ĮVERTINIMAS
    8
  • Lankytojų įvertinimas (Balsavo 3 )
    6.7

Apie autorių

Aktyvi fizinė veikla, domėjimasis fitnesu, kultūrizmu ir jėgos sportu prasidėjo nuo 15 metų. Praėjus 8 metams, sukauptas žinias norėjosi pasidalinti su kitais ir taip jiems padėti pasiekti savo tikslus. Todėl įkūrėme Atletiškas.lt, kur dalinamės savo bei kitų sportininkų žiniomis. Sportuodamas atiduodu visą save, tad tikiuosi, kad su mano pagalba ir žiniomis, Atletiškas.lt puslapio lankytojai taip pat stengsis pakeisti save ir savo gyvenimo būdą. Pokyčiai prasideda čia!

Palikite atsiliepimą