Fiziniai pratimai rankoms ir jų atlikimas

Sporto pasaulis nėra taip sutvertas, kad pilnavertiškai ištreniruoti rankas būtų galima tik su vienu pratimu. Dauguma žino, kad tai galima padaryti įvairiais būdais ir nei vienas iš tų būdų nėra pranašesnis arba nusileidžiantis vienas kitam. Atletai, propaguojantys kultūrizmą, dažniausiai renkasi darbą su svoriais. Pavyzdžiui, treniruočių su savo kūno svoriu mėgėjai – skersinį. Kaip jau minėjome, visi pratimai geri ir visi naudingi, todėl nėra nieko blogo kartais pamaišyti pratimus, kad ir kokiu treniruočių rėžimu jūs užsiimate. Rekomenduojama pamaišyti pratimus, nes tai raumenims sukels papildomą stresą ir šie reaguos į naują krūvį. Atletiškas.lt komanda rūpinasi jūsų tobulėjimu, todėl siūlo jums platų pratimų rankoms arsenalą, kad tobulėjimas neapsiribotų vien tik vienu pratimu.


Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Nemokamas Maisto Papildų Gidas
Įvesk savo el. pašto adresą ir gauk mūsų nemokamą el. knygą apie tai kaip išsirinkti būtent tau tinkančius maisto papildus!
MAN NERŪPI
Gerbiame jūsų privatumą. Your information is safe and will never be shared.
Nepraleisk šio šanso. Neturi laiko? Parsisiųsk dabar - paskaityk vėliau.
×
×
WordPress Popup
Nemokamas Maisto Papildų Gidas
Įvesk savo el. pašto adresą ir gauk Atletiskas.lt nemokamą el. knygą apie tai kaip išsirinkti būtent tau tinkančius maisto papildus!
Gerbiame jūsų privatumą. Your information is safe and will never be shared.
Nepraleisk šio šanso. Neturi laiko? Parsisiųsk dabar - paskaityk vėliau.
×
×
WordPress Popup