Svarbiausia – nepersivalgyti. Norint numesti svorį, visada turi būti jaučiamas nedidelis alkis.
Valgyti kuo liesesnius produktus – vietoje gyvulinių riebalų geriau rinktis aliejų, bet ir jį vartoti saikingai, mėsą valgyti liesą (vietoje kiaulienos – jautieną, triušieną, vištieną (tik be odelės)), pieną ir pieno produktus – kuo mažesnio riebumo.
Valgyti kuo mažiau saldumynų ir cukraus.

  • Dienos racioną kuo labiau papildyti šviežiomis daržovėmis ir vaisiais, kadangi juose gausu vitaminų, mineralinių medžiagų ir maistinių skaidulų, kurios padeda iš organizmo pašalinti riebalus. Atminkite, vakare vaisių vartoti nederėtų!
  • Vengti druskos ir aštrių prieskonių, nes jie žadina apetitą, o norint numesti svorio labai svarbu kontroliuoti suvalgomo maisto kiekį.
  • Apriboti alkoholio ir kofeino vartojimą.
  • Geriausia valgyti nedidelėmis porcijomis, bet dažnai, taip nuslopinant apetitą.
  • Valgyti lėtai ir gerai kramtant maistą.
  • Suvalgius pirmą patiekalą, palaukti 10 – 15 minučių. Tuomet antro patiekalo jau norėsis mažiau.
  • Valgyti kuo ilgiau – bent 20 – 30 minučių (net tiesiog užkandžiaujant).
  • Gerti daug skysčių (tik ne gazuotų gėrimų), ypač paprasto geriamojo vandens. Per dieną reikėtų mažais gurkšneliais išgerti 8 – 10 stiklinių vandens, tačiau to negalima daryti valgio metu;
  • Likus pusvalandžiui iki valgymo, išgerti dvi stiklines vandens, kadangi taip gali būti sumažintas apetitas.
  • Mažinti suvartojamų ir didinti sunaudojamų kalorijų kiekį (sportuojant, daugiau judant ir pan.).
  • Valgyti ne greitai, o lėtai pasisavinamus angliavandenius.
  • Didinti maisto produktų įvairovę.
  • Daugiausia kalorijų turinčius patiekalus valgyti pirmoje dienos pusėje.
  • Nevalgyti maisto, kurio mitybinė vertė yra menka.
  • Negardinti salotų riebiais padažais.
  • Kuo geriau išsimiegoti.
Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Apie autorių

Nuo pat vaikystės sportas man artimas sielai. Dėl savo begalinio noro domėtis viskuo, sukaupiau nemažai teorinių ir praktinių žinių sveikos gyvensenos ir treniravimosi sferose. Iš pradžių buvo asmeninis projektas Stanga.lt, o dabar išaugo į visai "kito kalibro" projektą - Atletiskas.lt. Tikiuosi, kad projektas padės ne tik man asmeniškai tobulėti, bet įkvėps ir kitus!

Palikite atsiliepimą