Turbūt visi žinote, kokia naudinga lašišos žuvis tiems sportininkams, kurie meta svorį ar siekia didesnio baltymų suvartojimo. 100 gramų lašišos yra net 21 gramas baltymų ir net 14 gramų riebalų, kurie naudingi žmogaus organizmui. Tai ne tik didžiulis baltymų šaltinis atletams, bet ir puikus maistas norintiems išvengti daug ligų, sustiprinti savo kūną, pagerinti savijautą. Šią žuvį patartina vartoti bent kelis kartus per savaitę, kad kūną papildytumėte naudingais mineralais ir vitaminais. Pateikiame 10 faktų, dėl kurių vertą valgyti lašišą.

1. Palaiko smegenų veiklą. Lašiša yra turtinga Omega-3 riebalų rūgštimis, kurios gerina žmogaus atmintį, atpalaiduoja smegenis ir apsaugo jas nuo problemų, kurios atsiranda didėjant žmogaus amžiui. Tokios problemos gali privesti prie Alzhaimerio ligos.
2. Pagerina akių regėjimą. Omega-3 riebalų rūgštys ir aminorūgštys esančios žuvyje pagerina akių sveikatą ir apsaugo nuo regos suprastėjimo, akies sausėjimo ir nuovargio.
3. Apsaugo kūną nuo laisvųjų radikalų. Lašišoje yra daug seleno mineralo, kuris padeda apsaugoti kūną nuo laisvųjų radikalų (atsiranda dėl oksidacijos proceso) žalos. Laisvieji radikalai silpnina ląsteles ir taip jos tampa labiau pažeidžiamos, didėja tikimybė susirgti ligomis ir virusais.
4. Mažina aukštą kraujo spaudimą. Lašiša padeda kontroliuoti aukštą kraujo spaudimą. Tai padeda apsisaugoti nuo širdies smūgio ir insulto.
5. Padeda apsisaugoti nuo širdies ligų. Omega-3 riebalų rūgštys esančios lašišoje, padeda sumažinti trigliceridų lygį, taip sumažinama rizika susirgti širdies ligomis.
6. Apsaugo odą. Gerieji riebalai esantys žuvyje turi priešuždegiminį efektą. Lašišos valgymas padeda apsaugoti odą nuo nudegimų dėl saulės ir nuo odos vėžio.
7. Apsaugo virškinimo traktą nuo susirgimo vėžiu. Lašiša yra naudinga virškinimo traktui, taip pat sumažina tikimybę susirgti kai kuriais vėžio tipais. Žmonės, kurie valgo lašišą, rečiau serga krūties, gaubtinės žarnos, stemplės, ryklės, kasos, burnos, kiaušidžių, skrandžio ir tiesiosios žarnos vėžio tipais.
8. Mažina depresiją. Omega-3 riebalų rūgštys esančios lašišoje, padeda sumažinti depresiją, taip žmogus išlaiko gerą nuotaiką.
9. Apsaugo kūną nuo inkstų vėžio. Kaip ir kitos riebios žuvys, lašiša padeda apsisaugoti nuo inkstų vėžio. Šioje žuvyje esančios maistinės medžiagos ir mineralai efektyviai prisideda apsaugant inkstų ląsteles nuo karcinomos, kuri yra dažniausiai pasitaikanti inkstų vėžio forma.
10. Sumažina leukemijos susirgimo riziką. Šio žuvies valgymas taip pat padeda apsisaugoti nuo leukemijos, mielomos ir Hodginso limfomos.

Lašišos patiekalas

Gerai paruošta lašiša yra labai skani ir naudinga.

Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Apie autorių

Aktyvi fizinė veikla, domėjimasis fitnesu, kultūrizmu ir jėgos sportu prasidėjo nuo 15 metų. Praėjus 8 metams, sukauptas žinias norėjosi pasidalinti su kitais ir taip jiems padėti pasiekti savo tikslus. Todėl įkūrėme Atletiškas.lt, kur dalinamės savo bei kitų sportininkų žiniomis. Sportuodamas atiduodu visą save, tad tikiuosi, kad su mano pagalba ir žiniomis, Atletiškas.lt puslapio lankytojai taip pat stengsis pakeisti save ir savo gyvenimo būdą. Pokyčiai prasideda čia!

5 komentarai

Palikite atsiliepimą

Parsisiųsk NEMOKAMAI maisto papildų gidą!
Įvesk savo el. pašto adresą ir gauk mūsų nemokamą el. knygą apie tai kaip išsirinkti būtent tau tinkančius maisto papildus!
Gerbiame jūsų privatumą. Your information is safe and will never be shared.
Nepraleisk šio šanso. Neturi laiko? Parsisiųsk dabar - paskaityk vėliau.
×
×
WordPress Popup