Kaip taisyklingai atlikti mirties trauką?

 

PRATIMO INFORMACIJA

Tipas: Jėgos.
Pagrindiniai raumenys: Nugaros apačia.
Kita: Blauzdos, dilbiai, sėdmenys, pakinklinės sausgyslės, nugaros platieji, nugaros vidurys, keturgalvis kojos, trapecija.
Įrankiai pratimui: Grifas ir svoriai.
Atlikimo tipas: Junginys.
Pratimo lygis: Vidutinis

Šis pratimas iš esmės lavina visus raumenis. Mirties trauka smarkiai formuoja klubų, nugaros apačios ir trapecinių raumenų masę. Mirties traukos pratimas apkrauna ir sėdmenų, ir  keturgalvius šlaunų raumenis. Kartu su štangos išspaudimu gulint ant suolo ir pritūpimais šis pratimas yra vienas iš judesių, atliekamų sunkumų kilnojimo renginiuose. Šis pratimas taip pat išmokys kelti svorį laikant nugarą tiesiai, o tai apsaugos jus nuo tokių traumų kaip – išvarža, kuri dažnai patiriama  keliant sunkesnį svorį nelaikant tiesios nugaros.

1. Atsistokite taip, kad štanga būtų Jūsų pėdos centre. Jūsų stovėsena turėtų būti truputį siauresnė, nei pečių plotis, tam, kad duotumėt savo rankoms erdvės.

2. Paimkite štangą taip, kad Jūsų rankos stovėtų vertikaliai į grindis. Jei Jūsų pakinklinės sausgyslės įsitempusios, Jums reikėtų atlikti tempimo pratimų šioms sausgyslėms.

3. Sulenkite kojas ties keliais, kol Jūsų blauzdos palies štangą, kuri vis dar turi būti vidury Jūsų pėdos. Mentys turi būti virš štangos.

4. Pakelkite savo krūtinę, bet nesuspauskite menčių, taip kaip daroma pritūpimų metu. Tiesiog pastumkite savo pečius atgal ir nuleiskite žemyn, galva stovi tiesiai kaip ir stuburas.

5. Kelkite, laikykite štangą arti savo kūno, perkelkite per savo kelėnus ir kelkite, kol Jūsų klubai ir keliai susirakins. Neatsiloškite atgal, kai iškelsite svorį.

Nugaros pratimai

Mirties traukos technikaŠtangos atkėlimas nuo žemės

Pratimo įvertinimas

100%
100%
Labai geras
  • atletiškas.lt įvertinimas
    10
  • Lankytojų įvertinimas (Balsavo 10 )
    9.1
Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Apie autorių

Palikite atsiliepimą