PRATIMO INFORMACIJA:

Tipas: Gimnastinis
Pagrindiniai raumenys: Trigalvis žasto.
Kiti raumenys: Krūtinė, pečiai.
Įrankiai pratimui: Gimnastiniai žiedai.
Atlikimo tipas: Junginys.
Pratimo lygis: Vidutinis.

APIE PRATIMĄ:

Standartinis nusileidimas, kuris naudojamas CrossFit treniruotėse yra nusileidimas ant rankų žieduose. Nusileisti naudojant gimnastinius žiedus yra truputį sunkiau, nei tai darant lygiagretėse. Žiedai yra labai nestabilūs ir treniruoja daug kūną stabilizuojančių raumenų. Tai pagelbės Jums išugdyti gryną jėgą ir leis išvengti traumų.

Atlikimas:

  1. Užšokite ant žiedų ir stabilizuokite savo kūną taip, kad atliekant pratimą Jūsų pėdos neliestų grindų.
  2. Jūs turėtumėte būti aukščiau nei patys žiedai, rankos laikomos tiesiai. Laikykite savo kūną.
  3. Leiskite kūną žemyn lenkdami rankas ties alkūnėmis. Judesio metu kontroliuokite kūną. Jei viskas gerai, toliau leiskitės žemyn, kol Jūsų pečiai beveik palies Jūsų rankas arba kol pečiai bus žemiau alkūnių.
  4. Kelkite kūną aukštyn, kol grįšite į pradinę poziciją.

Pastabos:

  • Atlikimo metu kojos gali būti sulenktos, sukryžiuotos ar taip kaip Jums patogu, bet tik nelieskite grindų.
  • Kad užtikrintumėte trigalvio žasto raumens darbą pratimo metu, įsitikinkite, kad Jūsų kūnas tiesiai ir kyla aukštyn, leidžiasi žemyn. Pasvirimas į priekį pajungs krūtinės raumenis į darbą, bet mažiau dirbs trigalvis žasto raumuo, kuris šiame pratime yra pagrindinis.

Pradedantiesiems:

Dauguma žmonių mano, kad nusileidimai ant žiedų yra labai sunkus pratimas. Viskas yra įmanoma ir pasiekiama jei bandoma. Jei esate pradedantysis, rekomenduojame šį pratimą pradėti nuo kūno išlaikymo ant žiedų startinėje pozicijoje. Startinės pozicijos metu, Jūs išmoksite laikyti kūną stabilų ir tiesų esant ant žiedų. Kai išsilaikysite ant žiedų daugiau nei 20 sekundžių, po truputį bandykite leistis žemyn. Nesileiskite žemyn iki galo, jei manote, kad nepavyks. Viską atlikite po truputį ir galiausiai pratimą atliksite iki galo.

Pratimas tricepso raumenims

Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
90%
90%
Awesome
  • ATLETIŠKAS.LT ĮVERTINIMAS
    9
  • Lankytojų įvertinimas (Balsavo 0 )
    0

Apie autorių

Aktyvi fizinė veikla, domėjimasis fitnesu, kultūrizmu ir jėgos sportu prasidėjo nuo 15 metų. Praėjus 8 metams, sukauptas žinias norėjosi pasidalinti su kitais ir taip jiems padėti pasiekti savo tikslus. Todėl įkūrėme Atletiškas.lt, kur dalinamės savo bei kitų sportininkų žiniomis. Sportuodamas atiduodu visą save, tad tikiuosi, kad su mano pagalba ir žiniomis, Atletiškas.lt puslapio lankytojai taip pat stengsis pakeisti save ir savo gyvenimo būdą. Pokyčiai prasideda čia!

Komentarų: 1

Palikite atsiliepimą