Pratimų pečiams duomenų bazė

Pečių raumenys dažnai yra nuvertinami, nors jie nėra priskiriami prie didelių raumenų grupių ir daromi rečiau, tačiau dėl savo atliekamos funkcijos jie yra tokie pat svarbūs, o kartais net ir pranoksta kitas raumenų grupes. Norint pilnai ištreniruoti pečių raumenis jums tikrai neužteks vien tik dirbti su svoriais. Pilnas pečių ištreniravimas neapsibrėžia vien tik jų dydžiu. Norint išlikti atletiškiems reikia, kad raumenys būtų visapusiški, o tam gali padėti tik didesnis pratimų asortimentas. Šiame puslapyje jūs rasite itin plačią pratimų pečiams duomenų bazę, todėl juos galėsite ištreniruoti efektyviau. Kas žino gal jūs būsite vienas iš tų žmonių, kurie treniruodamiesi su svoriais galės pasipuikuoti ir front lever pratimo atlikimu ant skersinio. Be to, praplėsti žinias apie pratimus pečiams bus naudinga ir moterims, nes dažniausiai jos nėra nusiteikusios imti į rankas sunkius hantelius bei štangas. Čia jūs sužinosite apie kalistenikos, crossfit ir TRX pratimus, todėl pasirinkimas taps daug platesnis ir bus galima išsirinkti labiausiai jūsų lūkesčius atitinkančias treniruotės sudedamąsias dalis.


  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Nemokamas Maisto Papildų Gidas
Įvesk savo el. pašto adresą ir gauk mūsų nemokamą el. knygą apie tai kaip išsirinkti būtent tau tinkančius maisto papildus!
MAN NERŪPI
Gerbiame jūsų privatumą. Your information is safe and will never be shared.
Nepraleisk šio šanso. Neturi laiko? Parsisiųsk dabar - paskaityk vėliau.
×
×
WordPress Popup
Nemokamas Maisto Papildų Gidas
Įvesk savo el. pašto adresą ir gauk Atletiskas.lt nemokamą el. knygą apie tai kaip išsirinkti būtent tau tinkančius maisto papildus!
Gerbiame jūsų privatumą. Your information is safe and will never be shared.
Nepraleisk šio šanso. Neturi laiko? Parsisiųsk dabar - paskaityk vėliau.
×
×
WordPress Popup