Taisyklingas rankų mostų į šonus su hanteliais atlikimas:

  • Atsistokite siauriau nei pečių plotis, šiek tiek praskėstomis kojomis.
  • Paėmę po hantelį į kiekvieną ranką, pasilenkite šiek tiek į priekį, svarmenis laikykite laisvai nuleistus prie šonų.
  • Nugarą laikykite tiesią.

Atlikimo fazė:

  • Prieš tai įkvėpę, kelkite svarmenis į šalis lengvai pasukdami riešą ir šiek tiek sulenkdami rankas per alkūnes (atlikimas primena veiksmą lyg piltumėte iš ąsočio). Hantelių kėlimo į viršų pusiaukelėje – iškvėpkite.
  • Kai hanteliai atsidurs truputį aukščiau pečių, šioje fazėje padarykite trumpą pauzę apie sekundę, tam, kad susitelktumėte į šoninius pečių raumenis(vidurinę dalį), stenkitės jausti treniruojamą raumenį.
  • Iškvėpdami, lėtai, koncetruotai, neprarasdami „įtampos“ su treniruojamu raumeniu leiskite hantelius atgal į pradinę padėti prie šonų.

Komentarai ir patarimai:

  • Stenkitės galvoti apie šoninę deltą viso atlikimo metu.
  • Hantelių mostai į šalis yra labai efektyvus pratimas pečių raumenims, bet jo atlikimui reikalinga gera technika ir tinkamas svoris. Nepasirinkite per didelio svorio, nes didžiąją dalį krūvio, iš šoninės deltos, atims trapeciniai raumenys.
  • Taip pat nekelkite hantelių pernelyg aukštai – sumažės pratimo efektyvumas, nes į darbą pasijungs trapecija.

Svarmenų mostų į šalis atlikimas

Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Pratimo įvertinimas

90%
90%
Geras
  • Atletiškas.lt įvertinimas
    9
  • Lankytojų įvertinimas (Balsavo 7 )
    7.4

Apie autorių

Nuo pat vaikystės sportas man artimas sielai. Dėl savo begalinio noro domėtis viskuo, sukaupiau nemažai teorinių ir praktinių žinių sveikos gyvensenos ir treniravimosi sferose. Iš pradžių buvo asmeninis projektas Stanga.lt, o dabar išaugo į visai "kito kalibro" projektą - Atletiskas.lt. Tikiuosi, kad projektas padės ne tik man asmeniškai tobulėti, bet įkvėps ir kitus!

Palikite atsiliepimą