Taisyklingas rankų mostų į šonus su hanteliais atlikimas:

  • Atsistokite siauriau nei pečių plotis, šiek tiek praskėstomis kojomis.
  • Paėmę po hantelį į kiekvieną ranką, pasilenkite šiek tiek į priekį, svarmenis laikykite laisvai nuleistus prie šonų.
  • Nugarą laikykite tiesią.

Atlikimo fazė:

  • Prieš tai įkvėpę, kelkite svarmenis į šalis lengvai pasukdami riešą ir šiek tiek sulenkdami rankas per alkūnes (atlikimas primena veiksmą lyg piltumėte iš ąsočio). Hantelių kėlimo į viršų pusiaukelėje – iškvėpkite.
  • Kai hanteliai atsidurs truputį aukščiau pečių, šioje fazėje padarykite trumpą pauzę apie sekundę, tam, kad susitelktumėte į šoninius pečių raumenis(vidurinę dalį), stenkitės jausti treniruojamą raumenį.
  • Iškvėpdami, lėtai, koncetruotai, neprarasdami „įtampos“ su treniruojamu raumeniu leiskite hantelius atgal į pradinę padėti prie šonų.

Komentarai ir patarimai:

  • Stenkitės galvoti apie šoninę deltą viso atlikimo metu.
  • Hantelių mostai į šalis yra labai efektyvus pratimas pečių raumenims, bet jo atlikimui reikalinga gera technika ir tinkamas svoris. Nepasirinkite per didelio svorio, nes didžiąją dalį krūvio, iš šoninės deltos, atims trapeciniai raumenys.
  • Taip pat nekelkite hantelių pernelyg aukštai – sumažės pratimo efektyvumas, nes į darbą pasijungs trapecija.

Svarmenų mostų į šalis atlikimas

Pratimo įvertinimas

90%
90%
Geras
  • Atletiškas.lt įvertinimas
    9
  • Lankytojų įvertinimas (Balsavo 9 )
    7.9
Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Apie autorių

Palikite atsiliepimą