PRATIMO INFORMACIJA:

Tipas: Jėgos (olimpinė rungtis)
Pagrindiniai raumenys: Kojų keturgalviai.
Kiti raumenys: Sėdmenys, blauzdos, pečiai, trigalvis žasto, pakinklinės sausgyslės.
Įrankiai pratimui: Štanga ir svoriai.
Atlikimo tipas: Junginys.
Pratimo lygis: Vidutinis.

Snatch balance (Lietuviškai – pastvėrimo balansavimas) yra dinaminis svorio pastvėrimo pratimas, kuris reikalauja daugiau technikos, tikslumo ir greičio, nei atliekant pritūpimus su svoriu virš galvos. Tai vienas iš trejų pastvėrimo balansavimo pratimų, kurių pavadinimai dažnai painiojasi vienas su kitu.

Atlikimas:

Pradėkite stovėdami pasidėję štanga ant viršutinės nugaros dalies. Suimkite štangą per jos plotį, o kojas laikykite stūmimo pozicijoje. Dailiai sulenkite kelius palaikydami balansą ir tiesų liemenį, tada stumkite kojomis grindis, kad sukurtumėte inerciją štangai kilti į viršų. Kurdami inerciją štangai kilti ir pasišokėję, kojas pastatykite pritūpimo pozicijoje, o stumdami štangą į viršų padarykite pritūpimo su svoriu virš galvos poziciją. Užfiksuokite alkūnes ir saugokite štangą virš galvos, kad nenukristų. Padarykite pritūpimą su svoriu virš galvos judesį ir stabiliai atsistokite. Nuleiskite štangą į pradinę poziciją ir pradėkite viską iš naujo.

Pratimo tikslas:

Snatch balance pratimas vysto jėgą sunkaus svorio spaudimo iš viršaus metu ir gelbėja atliekant pratimą su svoriu virš galvos. Taip pat šis pratimas vysto greitį ir tikslumą. Tai treniruoja pėdų darbą pastvėrimo pratimų metu, kai tai reikia atlikti greitai. Taip pat suteikia pasitikėjimo savimi, kai esate spaudžiamas didelio svorio iš viršaus.

Įtraukimas į programą:

Šis pratimas turi būti atliekamas priėjimais po 1-3 pakartojimus, dažniausiai 70-100 procentų nuo didžiausio atleto svorio šiame pratime. Pratimą geriausia atlikti treniruotės viduryje, po visų pastvėrimo pratimų, rovimo ir išstūmimo , kad pridėtumėte daugiau greičio ir technikos, bet prieš visus stūmimo ir pritūpimo pratimus. Patariame pirmiausiai išmokti taisyklingai atlikti šį pratimą, tik tada imti didesnius svorius.

Crossfit kojų pratimai

Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
90%
90%
Labai geras
  • ATLETIŠKAS.LT ĮVERTINIMAS
    9
  • Lankytojų įvertinimas (Balsavo 2 )
    9.8

Apie autorių

Aktyvi fizinė veikla, domėjimasis fitnesu, kultūrizmu ir jėgos sportu prasidėjo nuo 15 metų. Praėjus 8 metams, sukauptas žinias norėjosi pasidalinti su kitais ir taip jiems padėti pasiekti savo tikslus. Todėl įkūrėme Atletiškas.lt, kur dalinamės savo bei kitų sportininkų žiniomis. Sportuodamas atiduodu visą save, tad tikiuosi, kad su mano pagalba ir žiniomis, Atletiškas.lt puslapio lankytojai taip pat stengsis pakeisti save ir savo gyvenimo būdą. Pokyčiai prasideda čia!

Palikite atsiliepimą