Štangos spaudimo kampu atlikimas:

  • Atsisėskite ant kampu pasvirusio suolelio, kojomis tvirtai atsiremkite į žemę, suveskite nugaros mentes atgal ir atmeskite krūtinę į priekį.
  • Tokioje padėtyje atsigulkite ant suolelio, plačiau suėmę rankomis grifą pakelkite štangą nuo laikiklių.
  • Įkvėpkite ir leiskite štangos grifą prie krūtinės.
  • Grifui nusileidus prie krutinės viršaus, iškvėpdami orą kelkite štangą į viršų.
  • Viršuje pilnai neištieskite rankų. Kartokite pakartojimą.

Patarimai ir komentarai:

  • Jei yra galimybė, stenkitės suolelio kampo pasvirimą 35-60 laipsnių diapazone pakeisti kartas nuo karto. Taip išdirbsite visais kampais krūtinės raumenis.
  • Daugumai naujokų sunkiai sekasi pajusti krūtines raumenis, todėl niekada neskubėkite, stenkitės visu 100% susifokusuoti į dirbamus raumenis, nesivaikykite didelių svorių. Kokybė – pirma!
  • Atlikite keletą kartojimų maksimaliai susikaupę, valingai įtempdami raumenis ir susikoncentruodami būtent į norimą apkrauti krūtinės raumenų dalį.

Štangos spaudimas kampu, pratimo atlikimas

Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Pratimo įvertinimas

100%
100%
Labai geras
  • Atletiškas.lt įvertinimas
    10
  • Lankytojų įvertinimas (Balsavo 3 )
    7.8

Apie autorių

Nuo pat vaikystės sportas man artimas sielai. Dėl savo begalinio noro domėtis viskuo, sukaupiau nemažai teorinių ir praktinių žinių sveikos gyvensenos ir treniravimosi sferose. Iš pradžių buvo asmeninis projektas Stanga.lt, o dabar išaugo į visai "kito kalibro" projektą - Atletiskas.lt. Tikiuosi, kad projektas padės ne tik man asmeniškai tobulėti, bet įkvėps ir kitus!

Komentarų: 1

  1. Labai išsamiai ir gerai parašyta ir paaiškinta kaip daryti pratimą. Šaunu, kad yra parodytos nuotraukos, duotas video ir dar patarimai, klaidos ir pnš. Dėkoju! Galėtų būti daugiau patarimų, apie klaidas kaip nedaryti ir pnš.

Palikite atsiliepimą