Kaip atlikti štangos stūmimą nuo krūtinės, siaurai suėmus grifą?

  • Atsigulkite ant horizontalaus suolo prispaudę mentis bei sėdmenis.
  • Suimkite grifą siauriau nei pečių plotis.
  • Nuimkite štangą nuo laikiklių ir įkvėpę leiskite štangą prie krūtinės apačios.
  • Kai štanga beveik palies krūtinę spauskite svorį aukštyn, ir kai „praeisite“ sunkiausią stūmimo fazę išpūskite orą.
  • Kartokite pratimą.

Patarimai ir komentarai

  • Pratimas turi būti atliekamas lėtu tempu, jaučiant trigalvius žasto raumenis ir pilnai sutraukiant juos.
  • Pratimo atlikimo metu alkūnių kryptis turi būti į priekį, spausdami svorį aukštyn neskėskite rankų į šalis!
  • Šis pratimas yra vienas pagrindinių trigalviams žasto raumenims vystyti, todėl jį rekomenduojama atlikti treniruotės pradžioje su didesniu svoriu.
  • Atliekant šį pratimą, apatinėje fazėje (kai nuleidžiate štangą prie krūtinės) – nedarykite pauzės, nes taip į darbą įtrauksite krūtinės raumenis. Mūsų tikslas kiek įmanoma daugiau izoliuoti tricepsus.
  • Neišrieskite nugaros apačios – tai prives prie traumos.
  • Labai siauras štangos suėmimas yra netinkamas šiam pratimui, nes taip pradėsite skleisti alkūnes į šalis. Dėl rankų skleidimo į šalis, krūtinės raumenys „pavogs“ dalį krūvio iš trigalvių žasto raumenų, o tai reiškia sumažėjusį pratimo efektyvumą trigalvių žasto raumenų vystymui.

Pratimo įvertinimas

90%
90%
Geras
  • Atletiškas.lt įvertinimas
    9
  • Lankytojų įvertinimas (Balsavo 11 )
    7.6
Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Apie autorių

4 komentarai

  1. aLGIM ANTAS jASILIONIS on

    Kas liečia Kūno rengybą, ŠIOJE SVETAINĖJE APLAMAI PRIPAISTYTA DAUGYBĖ NESAMONIŲ Pav: „Štangos spaudimas gulint -siaurai /TRICEPSAS/ Pagal Jūsų rekomendacijas – krūvis perkeliamas priekinei deltinių r. daliai… o ir deltos ne treniruojamos bet… „minkomos“. Cituoju L.Kūno Kultūros Akademijos 2004 m studijos ištr. 34 psl. -“ jei norite, kad pagrindinis krūvis tektų TRIGALVIAMS ŽĄSTŲ RAUMENIMS, LEISKITE ALKŪNES Į ŠALIS. o, jei laikusite alkūnes arčiau kūno …krūvis priekinei deltinių raumenų daliai…“ Pabandykite, ir jau viena treniruotė parodys , kas teisus. O deltoms treniruoti yra daug tikrai efektyviū pratimų…Šiaip šioje svetainėje , su kūno rengyba nieko bendro neturinčių iškraipymų gausu…ko vertas vien pratimo pavadinimas- “ KARIŠKAS SPAUDIMAS“….

Palikite atsiliepimą

Platus pasirinkimas kokybiškų produktų sportui!

Pirmaujantis sporto mitybos prekinis ženklas Europoje!

NUOLAIDOS IKI 35%