Pratimo „štangos trauka iki preso“ atlikimas:

  • Atsistokite pečių plotyje, kojos truputį sulenktos per kelius, laikydami tiesią nugarą palinkite į priekį maždaug 45 laipsnių kampu.
  • Delnai maždaug pečių plotyje, rankos  pilnai ištiestos ir nuleistos link štangos virbalo.
  • Įkvėpkite ir užlaikę kvėpimą traukite štanga iki pilvo.
  • Alkūnės traukiamos prie šonų, neleiskite joms judėti į šalis, viršutiniame taške jūsų mentės suvedamos.
  • Traukite štangą tol kol paliesite taliją.
  • Viršutiniame taške turite maksimaliai aukštai kelti alkūnes ir atvesti pečius atgal.
  • Iškvėpkite ir grįžkite į pradinę padėtį.

 

Patarimai ir komentarai

  • Akcentuokite menčių suvedimą atgal, o ne patį štangos traukimą iki talijos. Jei trauksite iki pilvo ir sustosite – toks atlikimas mažai lavins nugaros raumenis.
  • Alkūnės atvedamos atgal štangos traukimo iki pilvo metu.
  • Alkūnes ir štangą traukite kiek įmanoma aukščiau, taip lavinsite nugaros viršutinės dalies raumenis, plačiojo raumens viršutinę dalį, vidurinę trapecinio raumens dalį bei rombinius raumenis.
  • Ištiesdami pilnai rankas prieš kiekvieną trauką padėsite pratempti nugaros raumenis.
  • Pernelyg didelis svoris gali traumuoti nugarą. Naudojant per didelį svorį trauksite inercijos būdu – ko pasekoje galite patirti stuburo traumą.
  • Pratimo metu žiūrėkite pirmyn pakėlę smakrą – tai padės išlaikyti tiesią nugarą pratimo metu. Jokiu būdų nežiūrėkite žemyn, nes taip sulenksite nugarą.
 Štangos trauka pasilenkus

Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Pratimo įvertinimas

90%
90%
Labai geras
  • Atletiškas.lt įvertinimas
    9
  • Lankytojų įvertinimas (Balsavo 1 )
    9.2

Apie autorių

Nuo pat vaikystės sportas man artimas sielai. Dėl savo begalinio noro domėtis viskuo, sukaupiau nemažai teorinių ir praktinių žinių sveikos gyvensenos ir treniravimosi sferose. Iš pradžių buvo asmeninis projektas Stanga.lt, o dabar išaugo į visai "kito kalibro" projektą - Atletiskas.lt. Tikiuosi, kad projektas padės ne tik man asmeniškai tobulėti, bet įkvėps ir kitus!

Palikite atsiliepimą