Norisi turėti gražų pilvą? Susirietimai atsigulus – vienas iš variantų pilvo presui stiprinti!

Surietimų pilvo presui atlikimas:

  • Atsigulę ant nugaros sudėkite rankas  už  galvos;
  • Sulenkite kelius ir klubus apie 90 laipsnių kampu;
  • Įkvėpkite ir kelkite nuo grindų pečius, suriesdami liemenį kelius artinkite prie galvos;
  • Stenkitės jausti pilvo raumenų susitraukimą;
  • Keldamiesi iškvėpkite ir užlaikykite judesį viršutiniame taške porai sekundžių;
  • Leiskitės vėl ant grindų jausdami pilvo raumenis  ir įkvėpdami.

 

Susirietimai lavina tiesųjį pilvo raumenį. Jei norite  daugiau krūvio teikti įstrižiniams raumenims –  sukiokitės nuo vieno šono ant kito (kairiąją alkūnę tieskite prie dešinio kelio, po to dešiniąją alkūnę tieskite prie kairiojo kelio). Tam, kad galėtumėte pradėti treniruoti presą – nereikalingas joks pilvo preso treniruoklis!

Susirietimų pilvo presui atlikimas

Pratimo įvertinimas

70%
70%
Geras
  • atletiškas.lt įvertinimas
    7
  • Lankytojų įvertinimas (Balsavo 4 )
    8
Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Apie autorių

Palikite atsiliepimą