Norisi turėti gražų pilvą? Susirietimai atsigulus – vienas iš variantų pilvo presui stiprinti!

Surietimų pilvo presui atlikimas:

  • Atsigulę ant nugaros sudėkite rankas  už  galvos;
  • Sulenkite kelius ir klubus apie 90 laipsnių kampu;
  • Įkvėpkite ir kelkite nuo grindų pečius, suriesdami liemenį kelius artinkite prie galvos;
  • Stenkitės jausti pilvo raumenų susitraukimą;
  • Keldamiesi iškvėpkite ir užlaikykite judesį viršutiniame taške porai sekundžių;
  • Leiskitės vėl ant grindų jausdami pilvo raumenis  ir įkvėpdami.

 

Susirietimai lavina tiesųjį pilvo raumenį. Jei norite  daugiau krūvio teikti įstrižiniams raumenims –  sukiokitės nuo vieno šono ant kito (kairiąją alkūnę tieskite prie dešinio kelio, po to dešiniąją alkūnę tieskite prie kairiojo kelio). Tam, kad galėtumėte pradėti treniruoti presą – nereikalingas joks pilvo preso treniruoklis!

Susirietimų pilvo presui atlikimas

Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Pratimo įvertinimas

70%
70%
Geras
  • atletiškas.lt įvertinimas
    7
  • Lankytojų įvertinimas (Balsavo 4 )
    8

Apie autorių

Nuo pat vaikystės sportas man artimas sielai. Dėl savo begalinio noro domėtis viskuo, sukaupiau nemažai teorinių ir praktinių žinių sveikos gyvensenos ir treniravimosi sferose. Iš pradžių buvo asmeninis projektas Stanga.lt, o dabar išaugo į visai "kito kalibro" projektą - Atletiskas.lt. Tikiuosi, kad projektas padės ne tik man asmeniškai tobulėti, bet įkvėps ir kitus!

Palikite atsiliepimą