PRATIMO INFORMACIJA

Tipas: mobilumo.

Įrankiai reikalingi pratimui atlikti: TRX funkcinių diržų sistema.

Pratimo sudėtingumo lygis: žemas.

PRATIMO ATLIKIMAS

  • Atsistokite veidu nuo TRX diržų.
  • Žengdami žingsnį į priekį darykite įtūpstą.
  • Įtūpsto atlikimo metu vieną ranką kelkite į viršų, o kitą stumkite už savęs.
  • Jeigu tupiate statydami kairę koją į priekį, atkreipkite dėmesį, kad į viršų turi būti tiesiama dešinė ranka.
  • Pratimo paskutiniame taške turite jausti viso kūno tempimą.
  • Grįžkite į pradinę padėtį.
  • Kartokite pratimą.

Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
80%
80%
Geras
  • ATLETIŠKAS.LT ĮVERTINIMAS
    8
  • Lankytojų įvertinimas (Balsavo 0 )
    0

Apie autorių

Sportu ir sveika gyvensena aktyviai pradėjau domėtis įstojęs į universitetą. Nuo tada, pradėjau ekspermentuoti su savimi ir didinti savo žinių bagažą būtent šia tematika. Sritis, kurioje pasistūmėjau daugiausia – svorio metimas, nes tai buvo aktualu visų pirma sau pačiam. Pastaraisiais metais ypač aktyviai duomiuosi mityba bei sportu naudojant savo kūno svorį – kalistenika, tačiau gilinu žinias ir kitose sporto šakose bei treniravimosi technikose. Lankau įvairius kursus bei seminarus tam, kad įgyčiau kuo daugiau žinių srityje, kuri tapo nebe tik hobis, o gyvenimo būdas – sporte. Prie Atletiskas.lt komandos prisijungiau tam, kad galėčiau su visais pasidalinti savo sukauptomis žiniomis ir prisidėti prie atletiškesnės visuomenės kūrimo.

Palikite atsiliepimą