PRATIMO INFORMACIJA

Tipas: mobilumo.

Įrankiai reikalingi pratimui atlikti: TRX funkcinė diržų sistema.

Pratimo sudėtingumo lygis: žemas.

PRATIMO ATLIKIMAS

  • Atsistokite veidu į TRX.
  • Rankas laikykite maždaug pilvo apačios aukštyje, diržai įtempti, delnais į apačią.
  • Kojas laikykite pastatę plačiau nei pečių plotyje.
  • Lenkdamiesi į priekį, sėdmenis stumkite atgal, kad kūnas būtų pilnai įtemptas.
  • Laikykite nugarą įtemptą, nesikūprinkite ir per daug neišsirieskite.
  • Galiniame pratimo taške spauskite TRX diržus žemyn, kad būtų sustiprintas kūno tempimas.

Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
70%
70%
Geras
  • ATLETIŠKAS.LT ĮVERTINIMAS
    7
  • Lankytojų įvertinimas (Balsavo 1 )
    8.6

Apie autorių

Sportu ir sveika gyvensena aktyviai pradėjau domėtis įstojęs į universitetą. Nuo tada, pradėjau ekspermentuoti su savimi ir didinti savo žinių bagažą būtent šia tematika. Sritis, kurioje pasistūmėjau daugiausia – svorio metimas, nes tai buvo aktualu visų pirma sau pačiam. Pastaraisiais metais ypač aktyviai duomiuosi mityba bei sportu naudojant savo kūno svorį – kalistenika, tačiau gilinu žinias ir kitose sporto šakose bei treniravimosi technikose. Lankau įvairius kursus bei seminarus tam, kad įgyčiau kuo daugiau žinių srityje, kuri tapo nebe tik hobis, o gyvenimo būdas – sporte. Prie Atletiskas.lt komandos prisijungiau tam, kad galėčiau su visais pasidalinti savo sukauptomis žiniomis ir prisidėti prie atletiškesnės visuomenės kūrimo.

Palikite atsiliepimą