PRATIMO INFORMACIJA

Tipas: jėgos.

Pagrindiniai dirbantys raumenys: rankos.

Įrankiai reikalingi pratimui atlikti: TRX funkcinių diržų sistema.

Pratimo sudėtingumo lygis: žemas.

PRATIMO ATLIKIMAS

  • Atsistokite kojas laikydamos pečių plotyje, veidu į TRX, atsistokite kuo arčiau prikabinimo taško, kad būtų išlaikytas diržų įtempimas.
  • Pasinaudojant vienos rankenos metodu (paaiškinta skiltyje TRX pradžiamokslis) viena ranka sugriebkite rankeną ir pasvirkite atgal, kad diržai įsitemptų.
  • Laisvąja ranka palieskite žemę, veidą galite pasukti į šoną ir pažiūrėti į žemę.
  • Pėdos turi būti pilnai atremtos į žemę, keliai lengvai lankstosi.
  • Palietus žemę, ranka, kuria esate įsikibusi į diržus traukitės prie diržų, tuo tarpu kita, laisva ranka, siekite kuo arčiau TRX prikabinimo taško.

Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
80%
80%
Awesome
  • ATLETIŠKAS.LT ĮVERTINIMAS
    8
  • Lankytojų įvertinimas (Balsavo 0 )
    0

Apie autorių

Sportu ir sveika gyvensena aktyviai pradėjau domėtis įstojęs į universitetą. Nuo tada, pradėjau ekspermentuoti su savimi ir didinti savo žinių bagažą būtent šia tematika. Sritis, kurioje pasistūmėjau daugiausia – svorio metimas, nes tai buvo aktualu visų pirma sau pačiam. Pastaraisiais metais ypač aktyviai duomiuosi mityba bei sportu naudojant savo kūno svorį – kalistenika, tačiau gilinu žinias ir kitose sporto šakose bei treniravimosi technikose. Lankau įvairius kursus bei seminarus tam, kad įgyčiau kuo daugiau žinių srityje, kuri tapo nebe tik hobis, o gyvenimo būdas – sporte. Prie Atletiskas.lt komandos prisijungiau tam, kad galėčiau su visais pasidalinti savo sukauptomis žiniomis ir prisidėti prie atletiškesnės visuomenės kūrimo.

Palikite atsiliepimą