PRATIMO INFORMACIJA

Tipas: mobilumo.

Įrankiai reikalingi pratimui atlikti: TRX funkcinė diržų sistema.

Pratimo sudėtingumo lygis: žemas.

PRATIMO ATLIKIMAS

  • Atsistokite šonu, kojos šiek tiek praskiestos, viena paskui kitą.
  • Jeigu stovite pasisukę į kairį šoną nuo TRX kabinimo taško, tai dešinė koja turi būti pastatyta priekyje, kairė koja už jos.
  • Viršutinė kūno dalis lieka atsisukusi į TRX pakabinimo tašką.
  • Stumdami sėdmenis atgal lenkitės į TRX kabinimo taško pusę.
  • Laikykite diržus pilnai įtemptus.

Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
75%
75%
Geras
  • ATLETIŠKAS.LT ĮVERTINIMAS
    7.5
  • Lankytojų įvertinimas (Balsavo 2 )
    8.8

Apie autorių

Sportu ir sveika gyvensena aktyviai pradėjau domėtis įstojęs į universitetą. Nuo tada, pradėjau ekspermentuoti su savimi ir didinti savo žinių bagažą būtent šia tematika. Sritis, kurioje pasistūmėjau daugiausia – svorio metimas, nes tai buvo aktualu visų pirma sau pačiam. Pastaraisiais metais ypač aktyviai duomiuosi mityba bei sportu naudojant savo kūno svorį – kalistenika, tačiau gilinu žinias ir kitose sporto šakose bei treniravimosi technikose. Lankau įvairius kursus bei seminarus tam, kad įgyčiau kuo daugiau žinių srityje, kuri tapo nebe tik hobis, o gyvenimo būdas – sporte. Prie Atletiskas.lt komandos prisijungiau tam, kad galėčiau su visais pasidalinti savo sukauptomis žiniomis ir prisidėti prie atletiškesnės visuomenės kūrimo.

Palikite atsiliepimą