PRATIMO INFORMACIJA

Tipas: mobilumo.

Įrankiai reikalingi pratimui atlikti: TRX funkcinė diržų sistema.

Pratimo sudėtingumo lygis: žemas.

PRATIMO ATLIKIMAS

  • Atsistokite šonu, kojos šiek tiek praskiestos, viena paskui kitą.
  • Jeigu stovite pasisukę į kairį šoną nuo TRX kabinimo taško, tai dešinė koja turi būti pastatyta priekyje, kairė koja už jos.
  • Viršutinė kūno dalis lieka atsisukusi į TRX pakabinimo tašką.
  • Stumdami sėdmenis atgal lenkitės į TRX kabinimo taško pusę.
  • Laikykite diržus pilnai įtemptus.

Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
75%
75%
Geras
  • ATLETIŠKAS.LT ĮVERTINIMAS
    7.5
  • Lankytojų įvertinimas (Balsavo 2 )
    8.8

Apie autorių

Sportu ir sveika gyvensena aktyviai pradėjau domėtis įstojęs į universitetą. Nuo tada, pradėjau ekspermentuoti su savimi ir didinti savo žinių bagažą būtent šia tematika. Sritis, kurioje pasistūmėjau daugiausia – svorio metimas, nes tai buvo aktualu visų pirma sau pačiam. Pastaraisiais metais ypač aktyviai duomiuosi mityba bei sportu naudojant savo kūno svorį – kalistenika, tačiau gilinu žinias ir kitose sporto šakose bei treniravimosi technikose. Lankau įvairius kursus bei seminarus tam, kad įgyčiau kuo daugiau žinių srityje, kuri tapo nebe tik hobis, o gyvenimo būdas – sporte. Prie Atletiskas.lt komandos prisijungiau tam, kad galėčiau su visais pasidalinti savo sukauptomis žiniomis ir prisidėti prie atletiškesnės visuomenės kūrimo.

Palikite atsiliepimą

Parsisiųsk NEMOKAMAI maisto papildų gidą!
Įvesk savo el. pašto adresą ir gauk mūsų nemokamą el. knygą apie tai kaip išsirinkti būtent tau tinkančius maisto papildus!
Gerbiame jūsų privatumą. Your information is safe and will never be shared.
Nepraleisk šio šanso. Neturi laiko? Parsisiųsk dabar - paskaityk vėliau.
×
×
WordPress Popup