Ši trumpa TRX funkcinių diržų programa yra skirta žmonėms, kurie siekia kuo efektyviau pasiruošti pagrindiniam treniruotės krūviui. TRX Mobilumo modulis Nr. 1 yra apšilimo tipo programa, daroma prieš pagrindinę treniruotę, siekiant apšildyti, pratampyti ir paruošti raumenis fiziniam krūviui, kad būtų kuo efektyviau pasirengta pagrindinei dienos treniruotei ir būtų išvengta nereikalingų traumų, tokių kaip raumenų patempimai ir panašiai.

PavadinimasPakartojimaiPratimo atlikimas
TRX Forward Lunge with Hip Flexor Strech pratimas5 pakartojimai vienai kojaiTRX Forward Lunge with Hip Flexor Stretch
TRX Wall Slides Nr.1 pratimas5 pakartojimai kiekvienai rankai ir 5 pakartojimai keliant abi rankas iš kartoTRX Wall Slides Nr.1
TRX Hip Hinge pratimas5 pakartojimaiTRX Hip Hinge prat
TRX Long Torso Twist pratimas3 pakartojimai kiekvienai puseiTRX Long Torso Stretch
TRX Half Kneeling Roll Out pratimas5 pakartojimai kiekvienai puseiTRX Half Kneeling Roll Out
TRX Cossack Stretch pratimas6 pakartojimai (keičiant kojas)TRX Cossack Strech
TRX Split Fly pratimas8 pakrtojimai (keičiant rankas)TRX Split Fly
Atlikite visus pratimus eilės tvarka, jeigu pajėgiate atlikite viską be poilsio pertraukėlių tarp pratimų.
[printfriendly]
Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
95%
95%
Labai geras
  • ATLETIŠKAS.LT ĮVERTINIMAS
    9.5
  • Lankytojų įvertinimas (Balsavo 3 )
    9.5

Apie autorių

Sportu ir sveika gyvensena aktyviai pradėjau domėtis įstojęs į universitetą. Nuo tada, pradėjau ekspermentuoti su savimi ir didinti savo žinių bagažą būtent šia tematika. Sritis, kurioje pasistūmėjau daugiausia – svorio metimas, nes tai buvo aktualu visų pirma sau pačiam. Pastaraisiais metais ypač aktyviai duomiuosi mityba bei sportu naudojant savo kūno svorį – kalistenika, tačiau gilinu žinias ir kitose sporto šakose bei treniravimosi technikose. Lankau įvairius kursus bei seminarus tam, kad įgyčiau kuo daugiau žinių srityje, kuri tapo nebe tik hobis, o gyvenimo būdas – sporte. Prie Atletiskas.lt komandos prisijungiau tam, kad galėčiau su visais pasidalinti savo sukauptomis žiniomis ir prisidėti prie atletiškesnės visuomenės kūrimo.

Palikite atsiliepimą