Ši trumpa TRX funkcinių diržų programa yra skirta žmonėms, kurie siekia kuo efektyviau pasiruošti pagrindiniam treniruotės krūviui. TRX Mobilumo modulis Nr. 1 yra apšilimo tipo programa, daroma prieš pagrindinę treniruotę, siekiant apšildyti, pratampyti ir paruošti raumenis fiziniam krūviui, kad būtų kuo efektyviau pasirengta pagrindinei dienos treniruotei ir būtų išvengta nereikalingų traumų, tokių kaip raumenų patempimai ir panašiai.

PavadinimasPakartojimaiPratimo atlikimas
TRX Forward Lunge with Hip Flexor Strech pratimas5 pakartojimai vienai kojaiTRX Forward Lunge with Hip Flexor Stretch
TRX Wall Slides Nr.1 pratimas5 pakartojimai kiekvienai rankai ir 5 pakartojimai keliant abi rankas iš kartoTRX Wall Slides Nr.1
TRX Hip Hinge pratimas5 pakartojimaiTRX Hip Hinge prat
TRX Long Torso Twist pratimas3 pakartojimai kiekvienai puseiTRX Long Torso Stretch
TRX Half Kneeling Roll Out pratimas5 pakartojimai kiekvienai puseiTRX Half Kneeling Roll Out
TRX Cossack Stretch pratimas6 pakartojimai (keičiant kojas)TRX Cossack Strech
TRX Split Fly pratimas8 pakrtojimai (keičiant rankas)TRX Split Fly
Atlikite visus pratimus eilės tvarka, jeigu pajėgiate atlikite viską be poilsio pertraukėlių tarp pratimų.
[printfriendly]
95%
95%
Labai geras
  • ATLETIŠKAS.LT ĮVERTINIMAS
    9.5
  • Lankytojų įvertinimas (Balsavo 3 )
    9.5
Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Apie autorių

Palikite atsiliepimą