PRATIMO INFORMACIJA

Tipas: jėgos.

Pagrindiniai dirbantys raumenys: presas, preso įstrižiniai raumenys, vidiniai raumenys.

Įrankiai reikalingi pratimui atlikti: TRX funkcinių diržų sistema.

Sudėtingumo lygis: žemas.

PRATIMO ATLIKIMAS

  • TRX diržų galai kabo apie 30 cm. aukštyje.
  • Atsistojame į atsispaudimų poziciją, kojos įkištos į TRX diržų kojų kilpas.
  • Svyruojamu judesiu metame abi kojas į šalį ir jas lenkdami per keliu pasiekiame alkūnę.
  • Tuo pačiu keliu, tiesdami kojas, meskite jas į kitą pusę ir lenkdami kelius pasiekite kitos rankos alkūnę.
  • Toliau kojų svyravimo pagalba atlikite pratimą keliais pasiekdami tiek vienos, tiek kitos kojos alkūnes.

Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
80%
80%
Awesome
  • ATLETIŠKAS.LT ĮVERTINIMAS
    8
  • Lankytojų įvertinimas (Balsavo 0 )
    0

Apie autorių

Sportu ir sveika gyvensena aktyviai pradėjau domėtis įstojęs į universitetą. Nuo tada, pradėjau ekspermentuoti su savimi ir didinti savo žinių bagažą būtent šia tematika. Sritis, kurioje pasistūmėjau daugiausia – svorio metimas, nes tai buvo aktualu visų pirma sau pačiam. Pastaraisiais metais ypač aktyviai duomiuosi mityba bei sportu naudojant savo kūno svorį – kalistenika, tačiau gilinu žinias ir kitose sporto šakose bei treniravimosi technikose. Lankau įvairius kursus bei seminarus tam, kad įgyčiau kuo daugiau žinių srityje, kuri tapo nebe tik hobis, o gyvenimo būdas – sporte. Prie Atletiskas.lt komandos prisijungiau tam, kad galėčiau su visais pasidalinti savo sukauptomis žiniomis ir prisidėti prie atletiškesnės visuomenės kūrimo.

Palikite atsiliepimą