PRATIMO INFORMACIJA

Tipas: jėgos.

Pagrindiniai dirbantys raumenys: presas, preso įstrižiniai raumenys, vidiniai raumenys.

Įrankiai reikalingi pratimui atlikti: TRX funkcinių diržų sistema.

Sudėtingumo lygis: žemas.

PRATIMO ATLIKIMAS

  • TRX diržų galai kabo apie 30 cm. aukštyje.
  • Atsistojame į atsispaudimų poziciją, kojos įkištos į TRX diržų kojų kilpas.
  • Svyruojamu judesiu metame abi kojas į šalį ir jas lenkdami per keliu pasiekiame alkūnę.
  • Tuo pačiu keliu, tiesdami kojas, meskite jas į kitą pusę ir lenkdami kelius pasiekite kitos rankos alkūnę.
  • Toliau kojų svyravimo pagalba atlikite pratimą keliais pasiekdami tiek vienos, tiek kitos kojos alkūnes.

80%
80%
Awesome
  • ATLETIŠKAS.LT ĮVERTINIMAS
    8
  • Lankytojų įvertinimas (Balsavo 0 )
    0
Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Apie autorių

Palikite atsiliepimą