PRATIMO INFORMACIJA

Tipas: jėgos.

Pagrindiniai dirbantys raumenys: presas, vidiniai raumenys.

Įrankiai reikalingi pratimui atlikti: TRX funkcinių diržų sistema.

Sudėtingumo lygis: žemas.

PRATIMO ATLIKIMAS

  • Priimkite atsispaudimų padėtį, kojos įkištos į TRX diržus.
  • Atsiremkite abiem alkūnėmis į žemę, plaštakos padėtos ant žemės prieš veidą.
  • Laikykite iškeltą dubenį ir įtemptą nugarą, kad dubuo, nugara ir pečiai būtų vienoje tiesėje.
  • Laikykite tokią poziciją pagal savo fizines galimybes. Pavyzdžiui pradedantieji laikykite 30s. Pažengę – 1min. ir panašiai.

TRX Plank pratimo atlkimo metu dirbantys raumenys

Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
95%
95%
Awesome
  • ATLETIŠKAS.LT ĮVERTINIMAS
    9.5
  • Lankytojų įvertinimas (Balsavo 0 )
    0

Apie autorių

Sportu ir sveika gyvensena aktyviai pradėjau domėtis įstojęs į universitetą. Nuo tada, pradėjau ekspermentuoti su savimi ir didinti savo žinių bagažą būtent šia tematika. Sritis, kurioje pasistūmėjau daugiausia – svorio metimas, nes tai buvo aktualu visų pirma sau pačiam. Pastaraisiais metais ypač aktyviai duomiuosi mityba bei sportu naudojant savo kūno svorį – kalistenika, tačiau gilinu žinias ir kitose sporto šakose bei treniravimosi technikose. Lankau įvairius kursus bei seminarus tam, kad įgyčiau kuo daugiau žinių srityje, kuri tapo nebe tik hobis, o gyvenimo būdas – sporte. Prie Atletiskas.lt komandos prisijungiau tam, kad galėčiau su visais pasidalinti savo sukauptomis žiniomis ir prisidėti prie atletiškesnės visuomenės kūrimo.

Palikite atsiliepimą