PRATIMO INFORMACIJA

Tipas: jėgos.

Pagrindiniai dirbantys raumenys: kojos, rankos, presas.

Įrankiai reikalingi pratimui atlikti: TRX funkcinių diržų sistema.

Pratimo sudėtingumo lygis: vidutinis.

PRATIMO ATLIKIMAS

  • TRX diržai turi kabėti apie 30 cm. nuo žemės.
  • Suimkite abi rankenas ir atsistokite veidu nuo TRX, rankenos už nugaros. Vienos kojos pirštų galus įkiškite į abi kilpas, suglaustas kartu.
  • Atlikite pritūpimą viena koją.
  • Pritūpus atraminę koja atmeskite atgal, kad ji būtų lygiagrečiai kojai įkištai į TRX, taip atsiduriate Plank pozicijoje.
  • Atlikite atsispaudimą.
  • Laivą koją statykite į pradinę padėtį ir atsistokite.
  • Viena koja visada turi būti įkišta į TRX diržus.
  • Siekiant pasunkinti pratimą po atsistojimo dar pašokite į orą.
  • Norint palengvinti pratimą – praleiskite atsispaudimą.

Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
95%
95%
Awesome
  • ATLETIŠKAS.LT ĮVERTINIMAS
    9.5
  • Lankytojų įvertinimas (Balsavo 0 )
    0

Apie autorių

Sportu ir sveika gyvensena aktyviai pradėjau domėtis įstojęs į universitetą. Nuo tada, pradėjau ekspermentuoti su savimi ir didinti savo žinių bagažą būtent šia tematika. Sritis, kurioje pasistūmėjau daugiausia – svorio metimas, nes tai buvo aktualu visų pirma sau pačiam. Pastaraisiais metais ypač aktyviai duomiuosi mityba bei sportu naudojant savo kūno svorį – kalistenika, tačiau gilinu žinias ir kitose sporto šakose bei treniravimosi technikose. Lankau įvairius kursus bei seminarus tam, kad įgyčiau kuo daugiau žinių srityje, kuri tapo nebe tik hobis, o gyvenimo būdas – sporte. Prie Atletiskas.lt komandos prisijungiau tam, kad galėčiau su visais pasidalinti savo sukauptomis žiniomis ir prisidėti prie atletiškesnės visuomenės kūrimo.

Palikite atsiliepimą