PRATIMO INFORMACIJA

Tipas: jėgos.

Pagrindiniai dirbantys raumenys: presas, vidiniai raumenys.

Įrankiai reikalingi pratimui atlikti: TRX.

Pratimo sudėtingumo lygis: žemas.

PRATIMO ATLIKIMAS

  • Stovime pasisvėrę į priekį, veidu nuo TRX. Rankos prieš save, pečių plotyje, atremtos į diržus.
  • Keliame rankas į viršų ir taip svirdami į priekį siekiame pilnai išsitiesti, kad kūnas būtų vienoje linijoje.
  • Pilnai išsitiesę spaudžiame ištiestas rankas žemyn ir grįžtame į pradinę padėtį.

Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
100%
100%
Awesome
  • ATLETIŠKAS.LT ĮVERTINIMAS
    10
  • Lankytojų įvertinimas (Balsavo 0 )
    0

Apie autorių

Sportu ir sveika gyvensena aktyviai pradėjau domėtis įstojęs į universitetą. Nuo tada, pradėjau ekspermentuoti su savimi ir didinti savo žinių bagažą būtent šia tematika. Sritis, kurioje pasistūmėjau daugiausia – svorio metimas, nes tai buvo aktualu visų pirma sau pačiam. Pastaraisiais metais ypač aktyviai duomiuosi mityba bei sportu naudojant savo kūno svorį – kalistenika, tačiau gilinu žinias ir kitose sporto šakose bei treniravimosi technikose. Lankau įvairius kursus bei seminarus tam, kad įgyčiau kuo daugiau žinių srityje, kuri tapo nebe tik hobis, o gyvenimo būdas – sporte. Prie Atletiskas.lt komandos prisijungiau tam, kad galėčiau su visais pasidalinti savo sukauptomis žiniomis ir prisidėti prie atletiškesnės visuomenės kūrimo.

Palikite atsiliepimą