PRATIMO INFORMACIJA

Tipas: jėgos.

Pagrindiniai dirbantys raumenys: preso įstrižiniai, vidiniai raumenys.

Įrankiai reikalingi pratimui atlikti: TRX funkcinė diržų sistema.

Pratimo sudėtingumo lygis: žemas.

PRATIMO ATLIKIMAS

  • Visų pirma turi padaryti vieną TRX rankeną. (Kaip tai padaryti žiūrėkite – TRX pradžiamokslis).
  • Įsikibkite abiem rankom į rankeną, veidu į TRX.
  • Rankas laikykite kiek įmanoma aukščiau, kojos maždaug pečių plotyje.
  • Pasvirkite atgal pasirinkdami sau patogų pratimo atlikimo kampą.
  • Sukitės į pasirinktą šoną rankas rankomis spausdami TRX diržus į ta pusę į kurią sukatės.
  • Grįžkite į pradinę padėti.
  • Pratimą atlikite sukdamiesi į kitą šoną.

Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
85%
85%
Awesome
  • ATLETIŠKAS.LT ĮVERTINIMAS
    8.5
  • Lankytojų įvertinimas (Balsavo 0 )
    0

Apie autorių

Sportu ir sveika gyvensena aktyviai pradėjau domėtis įstojęs į universitetą. Nuo tada, pradėjau ekspermentuoti su savimi ir didinti savo žinių bagažą būtent šia tematika. Sritis, kurioje pasistūmėjau daugiausia – svorio metimas, nes tai buvo aktualu visų pirma sau pačiam. Pastaraisiais metais ypač aktyviai duomiuosi mityba bei sportu naudojant savo kūno svorį – kalistenika, tačiau gilinu žinias ir kitose sporto šakose bei treniravimosi technikose. Lankau įvairius kursus bei seminarus tam, kad įgyčiau kuo daugiau žinių srityje, kuri tapo nebe tik hobis, o gyvenimo būdas – sporte. Prie Atletiskas.lt komandos prisijungiau tam, kad galėčiau su visais pasidalinti savo sukauptomis žiniomis ir prisidėti prie atletiškesnės visuomenės kūrimo.

Palikite atsiliepimą