PRATIMO INFORMACIJA

Tipas: jėgos.

Pagrindiniai dirbantys raumenys: presas, preso įstrižiniai, vidiniai raumenys.

Įrankiai reikalingi pratimui atlikti: TRX funkcinių diržų sistema.

Pratimo sudėtingumas: vidutinis.

PRATIMO ATLIKIMAS

  • Priimkite atsispaudimų poziciją, kojos įkištos į TRX.
  • Atsiremkite į žemę viena alkūne ir pasisukite į šoną. Iškelkite dubenį, nugarą laikykite įtemptą.
  • Kojos šiek tiek praskiestos, kad būtų lengviau balansuoti. *Jeigu atsirėmėte kaire alkūne ir pasisukote į dešinę, kad dešinė ranka būtų viršuje, tuomet ir dešinę koją laikykite šiek tiek patrauktą į priekį. Savo ruožtu kairė koja šiek tiek atitraukta atgal.
  • Iškelkite laisvą ranką į viršų.
  • Kišdami laivą ranką po savimi, kelkite dubenį, kad būtų padarytas susilenkimas. Laisvą ranką stenkitės pakišti kuo giliau po savimi t.y. siekite kuo toliau.
  • Grįžkite į pradinę padėtį.

Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
100%
100%
Awesome
  • ATLETIŠKAS.LT ĮVERTINIMAS
    10
  • Lankytojų įvertinimas (Balsavo 0 )
    0

Apie autorių

Sportu ir sveika gyvensena aktyviai pradėjau domėtis įstojęs į universitetą. Nuo tada, pradėjau ekspermentuoti su savimi ir didinti savo žinių bagažą būtent šia tematika. Sritis, kurioje pasistūmėjau daugiausia – svorio metimas, nes tai buvo aktualu visų pirma sau pačiam. Pastaraisiais metais ypač aktyviai duomiuosi mityba bei sportu naudojant savo kūno svorį – kalistenika, tačiau gilinu žinias ir kitose sporto šakose bei treniravimosi technikose. Lankau įvairius kursus bei seminarus tam, kad įgyčiau kuo daugiau žinių srityje, kuri tapo nebe tik hobis, o gyvenimo būdas – sporte. Prie Atletiskas.lt komandos prisijungiau tam, kad galėčiau su visais pasidalinti savo sukauptomis žiniomis ir prisidėti prie atletiškesnės visuomenės kūrimo.

Palikite atsiliepimą