PRATIMO INFORMACIJA

Tipas: mobilumo.

Įrankiai reikalingi pratimui atlikti: TRX funkcinių diržų sistema.

Pratimo sudėtingumo lygis: žemas.

PRATIMO ATLIKIMAS

  • Atsistokite veidu į TRX kabinimo tašką.
  • Paimkite TRX rankenas už apačioje esančių kojų kilpų.
  • Atremkite išorinę plaštakos pusę į TRX kojų kilpų diržus taip, kad delnai žiūrėtų į TRX rankenas. Laikykite plaštaką pilnai ištiestą.
  • Iškelkite rankas į viršų ir šiek tiek stumkite atgal, kad jaustumėte lengvą tempimą.
  • Leiskite rankas žemyn lyg darytumėte spaudimą pečiams su svarmenimis.
  • Pilnai nuleidę rankas, laikydami diržus įtemptus, kelkite rankas į virtų.
  • Pratimą galima daryti iškart keliant abi rankas arba alternatyviai kilnojant po vieną ranką.

Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
70%
70%
Geras
  • ATLETIŠKAS.LT ĮVERTINIMAS
    7
  • Lankytojų įvertinimas (Balsavo 0 )
    0

Apie autorių

Sportu ir sveika gyvensena aktyviai pradėjau domėtis įstojęs į universitetą. Nuo tada, pradėjau ekspermentuoti su savimi ir didinti savo žinių bagažą būtent šia tematika. Sritis, kurioje pasistūmėjau daugiausia – svorio metimas, nes tai buvo aktualu visų pirma sau pačiam. Pastaraisiais metais ypač aktyviai duomiuosi mityba bei sportu naudojant savo kūno svorį – kalistenika, tačiau gilinu žinias ir kitose sporto šakose bei treniravimosi technikose. Lankau įvairius kursus bei seminarus tam, kad įgyčiau kuo daugiau žinių srityje, kuri tapo nebe tik hobis, o gyvenimo būdas – sporte. Prie Atletiskas.lt komandos prisijungiau tam, kad galėčiau su visais pasidalinti savo sukauptomis žiniomis ir prisidėti prie atletiškesnės visuomenės kūrimo.

Palikite atsiliepimą