PRATIMO INFORMACIJA:

Tipas: Kondicionavimo
Pagrindiniai raumenys: Kojų keturgalviai.
Kiti raumenys: Pečiai, sėdmenys, pakinklinės sausgyslės.
Įrankiai pratimui: Medicininis kamuolys
Atlikimo tipas: Junginys.
Pratimo lygis: Pradedantysis.

Pirmiausia, Wall Ball (verčiant į Lietuvių kalbą – kamuolio mėtymas į sieną) yra funkcinis pratimas (judesys atliekamas keliais lygiais naudojant daugiau sąnarių grupių), tai reiškia, kad tai padės jums lengviau judėti kiekvieną dieną ir ne tik sporto salėje. Pagalvokite, kaip dažnai gyvenime Jums reikia atlikti pritūpimą arba pakelti ką nors virš galvos, tada supranti koks praktiškas pratimas yra Wall Ball.

Kaip atlikti šį pratimą:

  1. Pradėkite pritūpimo pozicijoje laikant medicininį kamuolį rankose.
  2. Naudodami kojų jėgą greit stokitės ir tuo pačiu metu meskite kamuolį virš savęs į siena į maždaug 3 m aukštį.
  3. Pradėdami tūptis ir laikydami ištiestas ranka, pagaukite kamuolį ir grįžkite į pradinę poziciją. Nugarą laikykite tiesiai, o kamuolį krūtinės lygyje.

Crossfit kojų pratimai

70%
70%
Geras
  • ATLETIŠKAS.LT ĮVERTINIMAS
    7
  • Lankytojų įvertinimas (Balsavo 0 )
    0
Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Apie autorių

Palikite atsiliepimą