Hantelių spaudimas pečiams, atsisėdus ant suolo, puikiai lavina visas tris deltas. Pratimo atlikimas su svarmenimis reikalauja didesnės atlikimo amplitudės nei atliekant su štanga. 

Kaip taisyklingai atlikti hantelių spaudimą nuo pečių?

  • Pirmiausia atsisėskite ant suolo su atlošu, kurio kampas sudaro maždaug 75-80 laipsnių.
  • Suėmę hantelius delnais į save, tiesia nugara juos pakelkite nuo grindų  ir pasidėkite ant kelių.
  • Pėdos tvirtai padėtos ant žemės, nugara remiasi į atlošą, pilvo raumenys įtempti ir stabilizuojantys korpusą.
  • Paėmę delnais į priekį hantelius nuo kelių, kilstelkite juos maždaug ties pečių lygiu. Alkūnės nukreiptos į šalis.
  • Įkvėpkitė ir akimirkai užlaikę kvėpavimą spauskite svarmenis aukštyn.
  • Spaudžiant į viršų ir „praėjus“ sunkiausią pratimo fazę išpūskite orą.
  • Viršutiniame taške suveskite hantelius (tik netrenkite!)
  • Viršutiniame taške neištieskite pilnai rankų – taip apsaugosite alkūnės sąnarį ir neprarasite krūvio nuo deltų.
  • Nuleiskite hantelius lėtai, techniškai ir koncentruotai, jausdami pečių raumenis.

Pastebėjimai ir komentarai:

  • Jei norite, kad spaudimas pečiams sėdint efektyviausiai lavintų pečių raumenis – leisdami svarmenis žemyn neatlikite pauzės , o iš karto spauskite aukštyn. Trumpą pauzelę galite atlikti viršutiniame taške.
  • Svarmenų spaudimui nuo pečių svarbiausia technika. Venkite staigių judesių, kad apsisaugotumėte nuo galimų pečių juostos ar nugaros traumų.
  • Prieš spaudžiant įkvėpiamas oras ir užlaikomas tam, kad padidėjusi krūtinės lasta sumažintų apkrovą stuburui ir visai juosmeninei daliai. Venkite „cheatingų“ – dažnos traumos nugaros srityje. Atliekant svarmenų spaudimą nuo pečių atsisėdus ir pasirinkus per didelį svorį – raumenys nepajėgia susidoroti, pratimas atliekamas ne pilna amplitude, kraipomasi – o tai greitai gali privesti prie traumos.

Svarmenų spaudimas deltoms sėdint ant suolo
90%
90%
Geras
  • Atletiškas.lt įvertinimas
    9
  • Lankytojų įvertinimas (Balsavo 3 )
    9.7
Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Apie autorių

Palikite atsiliepimą