Kaip taisyklingai atlikti hantelių spaudimą atsigulus ant suolelio kampu?

  • Jei yra galimybė reguliuoti suoliuko kampą – patartina jį padaryti maždaug apie 35 laipsnius. Geriausia varijuoti laipsniais, ir kartas nuo karto juos keisti, kad krūtinė būtų apkrauta įvairiais  kampais.
  • Suvedę mentis atgal ir atstatę krūtinę į priekį, atsisėskite ant suolelio, hantelius laikykite ant šlaunų, kojos tvirtai įremtos į žemę.
  • Šlaunų bei rankų pagalba pakelkite hantelius prie pečių ir atsigulkite. Šioje akimirkoje hanteliai turi būti krūtinės šonuose, virš alkūnių.

Atlikimo fazė:

  • Įkvėpkite ir išpūsdami orą spauskite hantelius žemyn kol suvesite hantelius vienas prie kito (tik netrenkite).
  • Nuleisdami hantelius žemyn išpuskite orą.
  • Kartojame!

Komentarai ir pastabos:

  • Atliekant svarmenų spaudimą atsigulus ant suolelio kampu, pagrinde apkraunama krūtinės viršutinė dalis. Taip pat, antrinis krūvis tenka deltinių raumenų priekinei daliai bei trigalviams žastų raumenims.
  • Pratimą atlikti yra sudėtingiau naudojant hantelius nei štangą, todėl pasirinkite tinkamą svorį.
  • Šio pratimo efektyvumas slypi ir tame, kad jo dėka krūtinės raumenys yra stipriai pratempiami, taip pat pratime dalyvauja daugelis stabilizacinių raumenų.
  • Leidžiant hantelius žemyn neskleiskite alkūnių į šalis, nes taip apkrausite pečių sąnarius – tai gali privesti prie traumos!

Pratimo įvertinimas

90%
90%
Geras
  • Atletiškas.lt įvertinimas
    9
  • Lankytojų įvertinimas (Balsavo 6 )
    7.8
Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Apie autorių

3 komentarai

Palikite atsiliepimą