Kaip taisyklingai atlikti hantelių spaudimą atsigulus ant suolelio kampu?

  • Jei yra galimybė reguliuoti suoliuko kampą – patartina jį padaryti maždaug apie 35 laipsnius. Geriausia varijuoti laipsniais, ir kartas nuo karto juos keisti, kad krūtinė būtų apkrauta įvairiais  kampais.
  • Suvedę mentis atgal ir atstatę krūtinę į priekį, atsisėskite ant suolelio, hantelius laikykite ant šlaunų, kojos tvirtai įremtos į žemę.
  • Šlaunų bei rankų pagalba pakelkite hantelius prie pečių ir atsigulkite. Šioje akimirkoje hanteliai turi būti krūtinės šonuose, virš alkūnių.

Atlikimo fazė:

  • Įkvėpkite ir išpūsdami orą spauskite hantelius žemyn kol suvesite hantelius vienas prie kito (tik netrenkite).
  • Nuleisdami hantelius žemyn išpuskite orą.
  • Kartojame!

Komentarai ir pastabos:

  • Atliekant svarmenų spaudimą atsigulus ant suolelio kampu, pagrinde apkraunama krūtinės viršutinė dalis. Taip pat, antrinis krūvis tenka deltinių raumenų priekinei daliai bei trigalviams žastų raumenims.
  • Pratimą atlikti yra sudėtingiau naudojant hantelius nei štangą, todėl pasirinkite tinkamą svorį.
  • Šio pratimo efektyvumas slypi ir tame, kad jo dėka krūtinės raumenys yra stipriai pratempiami, taip pat pratime dalyvauja daugelis stabilizacinių raumenų.
  • Leidžiant hantelius žemyn neskleiskite alkūnių į šalis, nes taip apkrausite pečių sąnarius – tai gali privesti prie traumos!
Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Pratimo įvertinimas

90%
90%
Geras
  • Atletiškas.lt įvertinimas
    9
  • Lankytojų įvertinimas (Balsavo 6 )
    7.8

Apie autorių

Nuo pat vaikystės sportas man artimas sielai. Dėl savo begalinio noro domėtis viskuo, sukaupiau nemažai teorinių ir praktinių žinių sveikos gyvensenos ir treniravimosi sferose. Iš pradžių buvo asmeninis projektas Stanga.lt, o dabar išaugo į visai "kito kalibro" projektą - Atletiskas.lt. Tikiuosi, kad projektas padės ne tik man asmeniškai tobulėti, bet įkvėps ir kitus!

3 komentarai

Palikite atsiliepimą