Norint užsiimti kalistenika specialaus inventoriaus tikrai nereikės. Nereiks nei abonemento į sporto salę ar individualaus trenerio paslaugų. Daliai pratimų atlikti užteks net ir nedidelio kambario erdvės, kuriame savo patogumui galite naudoti minkštą jogos kilimėlį, o likusiems pratimams prireiks skersinio ir lygiagrečių, o šią įrangą rasite praktiškai kiekviename mokyklos stadione. Pažengusieji sportininkai dar naudoja įvairias kopetėlines konstrukcijas, mažas, kelių aukščių, nesujungtas, pastatomas lygiagretes, gimnastinius žiedus, TRX diržus, nors pastarieji, dėl pratimų atlikimo specifikos ir įvairovės, išskiriami į atskirą kategoriją TRX treniruotės. Šiuo metu pastebima auganti tendencija derinti klasikinę stabilizacinę kalisteniką raumenims tvirtinti ir TRX treniruotes griaučių raumenis ir sausgysles tvirtinti pusiausvyros pratimų dėka.

Siekiant padidinti krūvį, t.y. pridėti papildomą svorį ar padidinti pasipriešinimą, naudojami diržai, ant kurių kabinami svoriai, kuprinės arba liemenės su svoriu viduje, užsegami svareliai. Norint sukelti didesnį pasipriešinimą naudojamos gumos, kurių pranašumas yra tas, kad jos nėra pavaldžios žemės traukos dėsniui ir veiksmą su pasipriešinimu galima atlikti bet kuria kryptimi. Šios gumos pasipriešinimo jėgą labai nesunku kontroliuoti įtempiant ir atleidžiant juostą. Guminių juostų būna įvairaus standumo.

Siekiant apsunkinti pratimus 1401336_552754281459714_763180326_ostabilumo nebuvimu ir taip įjungti griaučių raumenis, be TRX diržų ir gimnastinių žiedų naudojami įvairaus dydžio kamuoliai rankoms, kojoms ar bet kuriai kitai kūno daliai atremti. Taip pat naudojami BOSU kamuoliai, tai kaip paprastas treniruočių kamuolys, tik perpjautas pusiau, todėl turi plokštumą. Dar naudojami ratukai su rankenomis, hantėliai arba štangos, kurių pagalba galima atlikti pratimus su važinėjančia atrama. O lavinant sprogstamą jėgą, darant pratimus neigiamu kampu galvos atžvilgiu, į pagalbą pasitelkiamos platformos ar kiti patogūs konstrukciniai elementai

Ir visgi šie išvardinti priedai tikrai nėra privalomi. Kalistenikoje yra begalė pratimų ir jų variacijų, kuriems atlikti tikrai užteks savo svorio, o tik norint paeksperimentuoti, ieškant įdomesnių, sunkesnių alternatyvų ir gal būt siekiat visapusiško ar atitinkančio jūsų išsikeltus tikslus fizinio pasirengimo, į pagalbą galimą pasitelkti papildomą įrangą, kuri kaip matote, gali būti bet kas.

Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Apie autorių

Nuo pat vaikystės sportas man artimas sielai. Dėl savo begalinio noro domėtis viskuo, sukaupiau nemažai teorinių ir praktinių žinių sveikos gyvensenos ir treniravimosi sferose. Iš pradžių buvo asmeninis projektas Stanga.lt, o dabar išaugo į visai "kito kalibro" projektą - Atletiskas.lt. Tikiuosi, kad projektas padės ne tik man asmeniškai tobulėti, bet įkvėps ir kitus!

Palikite atsiliepimą

Parsisiųsk NEMOKAMAI maisto papildų gidą!
Įvesk savo el. pašto adresą ir gauk mūsų nemokamą el. knygą apie tai kaip išsirinkti būtent tau tinkančius maisto papildus!
Gerbiame jūsų privatumą. Your information is safe and will never be shared.
Nepraleisk šio šanso. Neturi laiko? Parsisiųsk dabar - paskaityk vėliau.
×
×
WordPress Popup