Kaip atlikti štangos stūmimą nuo krūtinės, gulint žemyn galva?

  • Atsigulkite ant suolelio, kuris yra nuožulnus ir sudaro maždaug 20-45 laipsnių kampą.
  • Pėdas užkiškite už volelių.
  • Suveskite mentes, pečius atstatykite atgal, o krūtinę į priekį.
  • Giliai ikvėpkite ir suėmę štangą kiek plačiau nei pečių plotis, leiskite iki krūtinės raumenų apačios.
  • Palietę krūtinės apačią, lėtai, koncentruotai, išpūsdami orą spauskite štangą atgal į viršų.
  • Baigę judesį – kartokite.

Komentarai ir pastabos:

  • Štangos stūmimas nuo krūtinės, gulint žemyn galva, efektyviausiai apkrauna didžiųjų krūtinės raumenų apatinę dalį. Papildomą krūvį gauna trigalvis žasto raumuo bei priekinė delta.
  • Leisdami štangą žemyn, neskleiskite alkūnių stipriai į šalis – taip neleisite priekinei deltai „pasisavinti“ daugiau krūvio ir apsaugosite pečių sąnarius.

Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Pratimo įvertinimas

80%
80%
Geras
  • atletiškas.lt įvertinimas
    8
  • Lankytojų įvertinimas (Balsavo 2 )
    9.8

Apie autorių

Nuo pat vaikystės sportas man artimas sielai. Dėl savo begalinio noro domėtis viskuo, sukaupiau nemažai teorinių ir praktinių žinių sveikos gyvensenos ir treniravimosi sferose. Iš pradžių buvo asmeninis projektas Stanga.lt, o dabar išaugo į visai "kito kalibro" projektą - Atletiskas.lt. Tikiuosi, kad projektas padės ne tik man asmeniškai tobulėti, bet įkvėps ir kitus!

Palikite atsiliepimą

Parsisiųsk NEMOKAMAI maisto papildų gidą!
Įvesk savo el. pašto adresą ir gauk mūsų nemokamą el. knygą apie tai kaip išsirinkti būtent tau tinkančius maisto papildus!
Gerbiame jūsų privatumą. Your information is safe and will never be shared.
Nepraleisk šio šanso. Neturi laiko? Parsisiųsk dabar - paskaityk vėliau.
×
×
WordPress Popup