Kaip atlikti štangos stūmimą nuo krūtinės, gulint žemyn galva?

  • Atsigulkite ant suolelio, kuris yra nuožulnus ir sudaro maždaug 20-45 laipsnių kampą.
  • Pėdas užkiškite už volelių.
  • Suveskite mentes, pečius atstatykite atgal, o krūtinę į priekį.
  • Giliai ikvėpkite ir suėmę štangą kiek plačiau nei pečių plotis, leiskite iki krūtinės raumenų apačios.
  • Palietę krūtinės apačią, lėtai, koncentruotai, išpūsdami orą spauskite štangą atgal į viršų.
  • Baigę judesį – kartokite.

Komentarai ir pastabos:

  • Štangos stūmimas nuo krūtinės, gulint žemyn galva, efektyviausiai apkrauna didžiųjų krūtinės raumenų apatinę dalį. Papildomą krūvį gauna trigalvis žasto raumuo bei priekinė delta.
  • Leisdami štangą žemyn, neskleiskite alkūnių stipriai į šalis – taip neleisite priekinei deltai „pasisavinti“ daugiau krūvio ir apsaugosite pečių sąnarius.

Pratimo įvertinimas

80%
80%
Geras
  • atletiškas.lt įvertinimas
    8
  • Lankytojų įvertinimas (Balsavo 2 )
    9.8
Patiko? Parodyk tai mums, Spausk Patinka!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Apie autorių

Palikite atsiliepimą

Platus pasirinkimas kokybiškų produktų sportui!

Pirmaujantis sporto mitybos prekinis ženklas Europoje!

NUOLAIDOS IKI 35%